۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳
کد خبر: 82211684
T T
۰ نفر
ارتش سوریه تلاش تروریست ها برای قطع اتوبان صلح را ناكام گذاشت

دمشق - ایرنا - تلاش تروریست های خان الشیخ برای بستن اتوبان دمشق - قنیطره (یا همان اتوبان صلح) در محور غرب دمشق ناكام ماند.

به گزارش ایرنا، تروریست های موجود در شهرك خان الشیخ در جنوب غرب دمشق شامگاه سه شنبه با همكاری جبهه النصره به اتوبان صلح حمله كردند و قصد داشتند آن را مسدود كنند.
این حمله كه از مزارع غربی خان الشیخ و از دو محور خیابان الزهور و ویلاهای هنرمندان آغاز شد، با پاسخ كوبنده ارتش سوریه روبرو شد.
نیروهای پیاده ارتش سوریه با سلاح های متوسط و سنگین و یگان های موشكی ارتش نیز با موشك های زمین به زمین ساخت سوریه مواضع تروریست ها را در خان الشیخ درهم كوبیدند.
همزمان با یگان های پیاده و موشكی، جنگنده - بمب افكن های سوری نیز مواضع گردان های 'العز' و 'فاروق' مورد حمایت گروه تروریستی جبهه النصره را بمباران كردند.
اتوبان صلح كه دمشق را به قنیطره متصل می كند، اصلی ترین مسیر یگان های ارتش سوریه در منطقه مثلث مرگ یعنی مناطق میان حومه دمشق - قنیطره و درعا به شمار می رود.
شهرك خان الشیخ یكی از مهمترین پایگاه های تروریست ها در جنوب غرب دمشق و از دروازه های ارتش سوریه برای آزادسازی منطقه جنوبی این كشور به شمار می رود.
خاورم/6116/1275