به گزارش ایرنا، پرواز شماره 5248 این شركت در مسیر تهران به تبریز كه قرار بود ساعت 18.40 عصر دیروز انجام شود با بیش از 10 ساعت تاخیر و راس ساعت 4.55 بامداد پرواز خود را انجام داد.
محمد نیكنام مسئول روابط عمومی این شركت افزود: طبق آیین نامه حقوق مسافر، خسارت مسافران این پرواز را جبران خواهیم كرد هر چند معتقدیم جبران حتی یك دقیقه تاخیر هم امكان پذیر نیست از این رو از مسافران این پرواز عذرخواهی می كنیم.
تعدادی از مسافران پرواز 5248 هواپیمایی آتا در مسیر تهران به تبریز با تماس با دفتر ایرنای آذربایجان شرقی، از تاخیر 10 ساعته این پرواز و سردرگمی در فرودگاه ابراز گلایه كرده بودند.
یكی از مسافران این پرواز به ایرنا گفت: زمانی كه برای رفتن به فرودگاه آماده می شدم از طریق پیامك مطلع شدم كه ساعت پرواز به 20.05 تغییر كرده و این تغییر ساعت سه بار دیگر نیز تكرار شد و پرواز به ساعت های 2 بامداد، 4 و 4.55 موكول شد كه در نهایت راس ساعت 4.55 هواپیما تهران را به مقصد تبریز ترك كرد.
تاخیر پروازهای شركت های هواپیمایی، به معضلی برای مسافران تبدیل شده و متاسفانه اقدام درخوری برای رفع و یا كاستن از ساعات تاخیر انجام نمی شود.
3077/6183
تبریز - ایرنا - مسئول روابط عمومی شركت هواپیمایی آتا روز پنجشنبه ضمن عذرخواهی از بابت تاخیر 10 ساعته در پرواز تهران - تبریز اعلام كرد: خسارت مسافران این پرواز جبران و پرداخت می شود.