۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۵:۴۴
کد خبر: 82220201
T T
۰ نفر
طرح نظارت بر جايگاه هاي فرآورده هاي سوختي در سيستان و بلوچستان آغاز شد

زاهدان- ايرنا- مديركل تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان گفت: طرح نظارت بر جايگاه هاي عرضه كننده موادسوختي «بنزين، گازوئيل، نفت سفيد و گاز» از امروز /سه شنبه/ در سراسر استان آغاز شد.

سيد مرتضي مدني فدكي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: با توجه به شبهاتي كه براي شهروندان در خصوص كم فروشي بعضي از جايگاه داران عرضه بنزين به وجود آمده بود، طرح نظارت بر كيفيت عرضه مواد سوختي و با هدف جلوگيري ازعرضه خارج از شبكه توزيع در سراسر استان به اجرا در آمد.
وي تصريح كرد: اين طرح از امروز با همكاري اداره كل تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان و ساير دستگاه هاي دست اندركار از جمله كميسيون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استانداري، شركت نفت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره كل استاندارد و پليس آگاهي به مدت يك ماه ادامه دارد.
وي افزود: نظارت بر مراكز عرضه سوخت يكي از وظايف اداره كل تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان است كه تا كنون طرحي به اين گستردگي و با همكاري ساير دستگاه هاي دست اندركار در سطح استان برگزار نشده بود.
وي با اشاره به ساير نظارت هاي اداره كل تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان بيان كرد: طرح نظارت بر مدارس و آرايشگاه هاي زنانه استان نيز همزمان با نظارت بر جايگاه هاي سوخت در حال انجام است.
مديركل تعزيرات حكومتي سيستان و بلوچستان گفت: مردم مي توانند هرگونه گزارش و يا شكايت خود را با مراجعه حضوري به اين اداره كل در سراسر استان و يا ارسال پيامك به سامانه دريافت شكايات به شماره 5000515010 مطرح كنند.
3213 / 6081
۰ نفر