۲۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۰:۱۳
کد خبر: 82226219
T T
۰ نفر
تمهیدات شهرداری سنندج در روز عرفه در آرامستان بهشت محمدی سنندج

سنندج- ایرنا- مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج گفت: با هدف رفاه حال زیارت كنندگان اهل قبور سازمانهای آرامستانها، اتوبوس رانی و تاكسیرانی شهرداری سنندج تمهیدات لازم را جهت جابجایی شهروندان در روز عرفه انجام داده است.

توفیق سرافراز روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به فرا رسیدن عید قربان شهروندان براساس رسم دیرینه در روز عرفه به آرامستان بهشت محمدی جهت زیارت اهل قبور مراجعه می كنند.
وی اظهار كرد: این سازمان از هفته گذشته اقدامات لازم جهت تنظیف محوطه سازمان و استقبال از شهروندان را انجام داده است.
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری سنندج گفت: در صورت ازدحام جمعیت در روز عرفه درب های اصلی آرامستان جهت تردد آسان شهروندان بسته خواهد شد و شهروندان در صورت امكان از وسایل نقلیه عمومی استفاده كنند.
مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری سنندج نیز از اختصاص 25 دستگاه اتوبوس جهت جابجایی شهروندان در روز عرفه خبر داد و گفت: اتوبوس های این سازمان از ساعت 14 امروز جهت انتقال شهروندان به آرامستان بهشت محمدی در میدان انقلاب مستقر هستند.
شكور صلواتی اضافه كرد: اتوبوس های این سازمان تا ساعت 18 عصر هم شهروندان را از آرامستان بهشت محمدی به میدان انقلاب منتقل می كنند.
مدیرعامل سازمان تاكسیرانی شهرداری سنندج نیز گفت: با هدف رفاه حال زیارت كنندگان اهل قبور در میادین اصلی سطح شهر، تاكسی جهت انتقال شهروندان به بهشت محمدی مستقر است.
علاء الدین جماعتی به شهروندان توصیه كرد: با توجه به مهیا بودن ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر آرامستان بهشت محمدی و با هدف جلوگیری ترافیك از تاكسی ها و اتوبوس های اختصاص یافته جهت حضور در آرامستان بهشت محمدی استفاده كنند.
7348/3020