۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۱۰
کد خبر: 82231910
T T
۰ نفر

استاد دانشگاه: شهدا به كشور عزت و اقتدار بخشيدند

۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۹:۱۰
کد خبر: 82231910
استاد دانشگاه: شهدا به كشور عزت و اقتدار بخشيدند

يزد - ايرنا - استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهداي انقلاب اسلامي با تقديم جانشان از نظام دفاع كردند و به كشور عزت و اقتدار بخشيدند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام حسين جوشقانيان پنجشنبه شب در يادواره لاله هاي عاشورايي مهريز افزود: شهدا رنگ خدايي پيدا كردند و همين موجب پيوستگي و ارتباط آنها به حضرت حق شد.
وي ادامه داد: شهداي انقلاب اسلامي از تمام هستي و ماديات گذشتند و با ايمان به خدا و خداباوري در برابر دشمنان اسلام جانانه ايستادگي كردند و موجب عظمت دين شدند.
مسئول موسسه فرهنگي روايت سيره شهداي كشور خاطرنشان كرد: علت پيروزي رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و شكست دشمنان جهاني و منطقه اي بخاطر قدرت ايمان رزمندگان و شهيدان است.
جوشقانيان گفت: كساني كه مثل شهدا فرمان حق را لبيك بگويند و تابع دين و ارزش هاي الهي باشنددر راه و مسيري كه دارند دچار شكست نمي شوند و بدون شك ذلت از آن دشمنان حق و حقيقت است.
سخنران و راوي دفاع مقدس با بيان خاطراتي از شهداي دوران هشت سال دفاع مقدس تصريح كرد: بايد همواره با ذكر خاطرات و سيره نوراني شهدا راه عزت و اقتدار را با قدرت استمرار بخشيم .
جوشقانيان گفت: برگزاري يادمان و يادواره ها نقش مهمي در فرهنگ ايثار و شهادت دارد و همه بايد براي ترويج اين فرهنگ ارزشمند بيش از قبل تلاش كنيم .
وي افزود: تا فرهنگ ايثار و شهادت وجود دارد استكبارجهاني و اذناب آنها به اهداف شوم خود عليه انقلاب اسلامي نخواهند رسيد و عزت و پيروزي از جبهه حق و اسلام ناب محمدي (ص) خواهد بود.
در ادامه اين يادواره چند برنامه فرهنگي و ذكر خاطرات توسط روايان دفاع مقدس انجام گرفت .
چهارمين يادواره لاله هاي عاشورايي به ياد 72 شهيد حوزه مقاومت بسيج فجر مهريز به مدت دو شب در حسينيه اعظم خورميزات عليا در حال برگزاري است.
مهريز با 50 هزار نفرجمعيت 313 شهيد تقديم انقلاب اسلامي كرده است .
7536/ 6014/