۲۸ شهریور ۱۳۹۵، ۲۳:۱۵
کد خبر: 82235221
T T
۰ نفر
استقبال گرم از قويترين مرد پارالمپيك ريو در زادگاهش

مهاباد- ايرنا- سيامند رحمان قوي ترين مرد مسابقات پارالمپيك ريو عصر روز يكشنبه با استقبال گرم و چند هزار نفري مردم شهرستان اشنويه، به زادگاهش بازگشت.

به گزارش ايرنا، قوي ترين مرد پارالمپيكي جهان امروز در ورزشگاه تختي اشنويه در ميان دريايي از احساسات پاك مردم ورزش دوست اشنويه حاضر شد.
وي كه موجي از تحسين جهانيان را با مهار وزنه 310 كيلوگرمي و شكستن چندين باره ركورد جهان و پارالمپيك را برانگيخته بود، در پاسخ به ابراز احساسات همشهريانش گفت: افتخار مي كنم كه به قولي كه به ملت ايران براي قهرماني در مسابقات ريو داده بودم، عمل كردم.
قربانعلي سعادت استاندار آذربايجان غربي در مراسم استقبال از قهرمان پارالمپيك در شهرستان اشنويه گفت: اين دلير مرد اشنويه اي پرچم ايران را در جهان به اهتزاز درآورد و بار ديگر نداي غيرت مردان اين سرزمين را به گوش و منظر جهانيان رساند.
در اين مراسم همچنين استاندار آذربايجان غربي با اهداي يك ميليارد ريال از سيامند رحمان تجليل كرد و پنج سكه بهار آزادي هم به پاس زحمات مادر سيامند رحمان به وي هديه داد.
به گزارش خبرنگار ايرنا، در اين مراسم همچنين عبدالله چمن گلي مدير كل ورزش و جوانان آذربايجان غربي با اهداي 800 ميليون ريال جايزه نقدي و عبدالكريم حسين زاده نماينده مردم نقده و اشنويه در مجلس شوراي اسلامي با اهداي يكصد ميليون ريال از سيامند رحمان مدال آور طلايي پارالمپيك ريو تجليل كردند.
شبك *1905/7516/3093*1917 * خبرنگار- عبدالله شيخاني*سردبير - نوربخش
۰ نفر