۳۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۰۰
کد خبر: 82237091
T T
۰ نفر
راه نفوذ به دل مخاطب، انتقال هنرمندانه پيام است

تبريز - ايرنا - مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي با تاكيد بر جذب مخاطب و بزرگ شمردن آن گفت: اگر زبان و گفتار ما با هنر همراه نباشد، نمي تواند در قلب مخاطب جاي بگيرد.

محمد محمدپور روز سه شنبه در آيين اختتاميه شانزدهمين جشنواره سراسري شعر غديريه بناب اظهار كرد: پيام زماني مي تواند در قلب مخاطب جاي بگيرد كه هنرمندانه منتقل شود.
وي با تقدير از حضور شاعران از استان هاي مختلف در اين جشنواره گفت: اگر قرآن و نهج البلاغه بلاغت نداشت، امروز در دل ميليون ها انسان مسلمان جاي نمي گرفت.
امام جمعه شهرستان بناب نيز در اين آيين با تقدير از حضور شعرا از اقصي نقاط كشور، بر توجه بيش از پيش به موضوع غدير توسط شعرا تأكيد كرد.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي از مسأله امامت و ولايت به عنوان يكي از حياتي ترين و سرنوشت سازترين مسائل جهان اسلام ياد كرد و افزود: بدون ولايت نعمت ناتمام است و اگر مسأله مهم امامت و ولايت را در جامعه تبيين نكنيم، رسالت خداوندي را بجا نياورده ايم.
رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بناب نيز گفت: برغم اينكه فراخوان جشنواره امسال كمي ديرتر ارسال شده بود ولي با استقبال خوبي از سوي شاعران روبرو بوديم.
حبيب صدقي افزود: 14 موضوع در رابطه با واقعه غدير و شخصيت حضرت علي (ع) در دو بخش تركي و فارسي و بخش ويژه امسال جشنواره به مدافعان حرم اهل بيت(ع) اختصاص داشت كه در سه بخش برگزار شد.
وي از اراسال 716 اثر به دبيرخانه جشنواره خبر داد و گفت: 405 شاعر از 25 استان آثار خود را به دبيرخانه جشنواره ارسال كرده بودند.
رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامي بناب بيشترين آثار ارسالي را آذربايجان شرقي اعلام كرد و افزود: استان هاي آذربايجان غربي و تهران بطور مشترك دوم و استان زنجان هم مقام سوم را به خود اختصاص داده بود.
بعد از قرائت اشعار انتخابي و صدور رأي داوران، با اهداي هدايايي از برگزيدگان و برترين هاي شانزدهمين جشنواره سراسري غديريه بناب تجليل بعمل آمد.
خبرنگار: رحيم پويا / دبير: نعمت مرادپور / انتشار دهنده: محمد رستگار
6132/6183