۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۰۷
کد خبر: 82240067
T T
۰ نفر
فرمانده سپاه تايباد: نقش زنان در دوران دفاع مقدس بي بديل بود

مشهد-ايرنا- فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه تايباد گفت: زنان و مادران در صحنه هاي مختلف سياسي، فرهنگي و اجتماعي بويژه در دوران دفاع مقدس و در پشت جبهه، نقش آفريني كردند كه در نوع خود بي بديل بود.

سرهنگ پاسدار حسن نعمتي جمعه همزمان با سومين روز از هفته دفاع مقدس در جمع بانوان بسيجي اين شهرستان افزود: در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامي جايگاه و نقش زنان بسيار مهم بوده و حضور و مشاركت آنان از مهمترين دلايل پيروزي انقلاب در صحنه هاي مختلف بوده است.
وي اظهار كرد: زنان با ايمان همواره در طول تاريخ دوشاودش مردان، مدافع ارزش هاي ديني بوده اند و امروز هم جنگ و دفاع ادامه دارد و زنان بايد در اين باره نقش خود را به درستي ايفا كنند.
وي گفت: رزمندگان و شهيدان ما دست پرورده مادراني بوده اند كه آنان را الهي تربيت كردند و اگر دامن پاك مادران نبود جنگ ما نيز مانند جنگ هاي گذشته تاريخ رقم مي خورد،اما ما در دوران دفاع مقدس حتي يك وجب از خاك كشورمان را به دشمن نداديم.
وي نقش و جايگاه زنان و مادران در جامعه امروزي را يادآور شد و افزود: امروز زنان و مادران كشور ما روز به روز در بخش هاي مختلف جامعه نقش آفريني مي كنند و اين وظيفه همه مسوولان است كه زمينه حضور فعال آنان را در اداره امور مختلف جامعه فراهم كنند.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه تايباد گفت: زنان و مادران با توجه به نقش محوري كه در خانواده نسبت به تربيت فرزندان خود دارند، بايستي همچون دوران دفاع مقدس نقش تاريخي خود را در دفاع از اسلام و انقلاب ايفا كنند.
شهرستان تايباد در فاصله 225كيلومتري جنوب شرقي مشهد قرار دارد.
6012/7494 - خبرنگار: علي اصلاحي نصرآبادي** انتشار دهنده: علي حيدر شاه حسيني