۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۹
کد خبر: 82240355
T T
۰ نفر

پیكر مطهر 12 شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۶:۱۹
کد خبر: 82240355
پیكر مطهر 12 شهید مدافع حرم در قم تشییع شد

قم - ایرنا - پیكر مطهر 12 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)، بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور قشرهای مختلف مردم انقلابی و متدین قم تشییع و به خاك سپرده شد.

به گزارش ایرنا‏، مراسم تشییع پیكرهای مطهر مدافعان حرم از مصلی قدس آغاز و نمازمیت توسط آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید اقامه شد.
در این مراسم آیات هاشمی شاهرودی و حسینی بوشهری و نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در كنار سایر مردم، خانواده های معظم شهدا را همراهی كردند.
مردم شهید پرور قم، فرماندهان نظامی و انتظامی و پرسنل نیروهای مسلح استان قم، فضلا، طلبه ها و استادان حوزه علمیه، پیكر مطهر شهدا را از میدان جانبازان تا مكان خاكسپاری بر روی دوش گرفتند.
مردم انقلابی استان قم پیكر مطهر شهدای مدافعان حرم كه از تیپ فاطمیون و زینبیون بوده و به تازگی در سوریه به دست تكفیری ها به شهادت رسیده بودند را با همنوایی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) تا خیابان شهدا همراهی و سپس برای خاكسپاری در قطعه شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) واقع در آرامستان بهشت معصومه(س) منتقل كردند.
تصاویری از رشادت های شهدای مدافع حرم در دست های خانواه های آنان قرار گرفته بود ومردم با مشت های گره كرده شعارهای مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود سر داده و جنایت های تكفیری ها در كشورهای منطقه به ویژه سوریه و عراق را محكوم كردند.
8138/ 1175 خبرنگار: فرزانه پیری* انتشار دهنده: رضا علیمحمدی
۰ نفر