۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴
کد خبر: 82250790
T T
۰ نفر
مقام نظامی فلسطینی به دلیل اعتراض به محمود عباس از كار بركنار شد

تهران - ایرنا - یك مقام نظامی فلسطینی كه به مشاركت محمود عباس در مراسم دفن شیمون پرز رئیس رژیم اشغالگر صهیونیست اعتراض كرده بود از كار بركنار شد.

پایگاه خبری الیوم السابع روز شنبه نوشت: مدیر روابط عمومی و پژوهش نهاد نظامی فلسطین اعلام كرد كه سرهنگ دوم اسامه منصور از كار بركنار شده است.
اسامه منصور در صفحه شخصی خود در صفحه اجتماعی فیسبوك اعلام كرد كه به دلیل نامه ای كه به محمود عباس رئیس تشكیلات خودگردان درباره مشاركتش در مراسم دفن شیمون پرز ارسال كرده از كار بركنار شده است.
منصور پس از بركناری از كار گفت: هیچ اقدام ناشایستی انجام نداده و او به همه تصمیم های حكومتی پایبند است و افسری منضبط و متعهد است.
این افسر ارشد فلسطینی در نامه ای كه به عباس ارسال كرده، وی را به مشاركت نكردن در دفن پرز دعوت كرده بود.
وی در این نامه به عباس پیشنهاد كرده بود كه در مراسم پرز كه قاتل فلسطینیان است شركت نكند و اگر این امر را بپذیرد پس بر خدا توكل كند.
منصور در این نامه یادآور شده، مادامی كه اشغالگران صهیونیست به سیاست های تجاورگرانه خود علیه مردم فلسطین ادامه می دهند، نه رابطه شخصی با اشغالگران برقرار می كند و نه دوستی.
در مراسم دفن شیمون پرز رئیس رژیم اشغالگر صهیونیستی، جمعی از مقامات كشورهای غربی و اروپایی و تعدادی از مقامات كشورهای عربی از جمله وزیر خارجه مصر، جانشین نخست وزیر اردن و محمود عباس رئیس تشكیلات خودگردان فلسطین مشاركت كرده بودند كه موجب خشم مردم كشورهای عربی و فلسطینی شد.
خاورم**1408**1275
مترجم: اكرم كرمی* انتشار دهنده: مجید جعفری
۰ نفر