۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۷:۳۱
کد خبر: 82251666
T T
۰ نفر
انهدام 3 باند وارد كننده مشروبات الكلي خارجي به داخل كشور در كرمان

كرمان - ايرنا - دادستان عمومي و انقلاب مركز استان كرمان از شناسايي و انهدام 3 باند بزرگ وارد كننده مشروبات الكلي به داخل كشور خبر داد و گفت: اعضاء اين باند قصد توزيع گسترده مشروبات الكلي خارجي را داشته اند كه با هوشياري سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگير شدند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومي دادگستري استان كرمان دادخدا سالاري افزود: ماموران اداره اطلاعات اين استان در راستاي مبارزه با دسيسه هاي دشمنان مبني بر ترويج فرهنگ منحط غربي، فساد در جامعه و آلوده كردن جوانان به عنوان سرمايه هاي كشور، پس از بررسي و جمع آوري اطلاعات طي چهار مرحله در استان هاي مختلف، اعضاء 3 باند وارد كننده مشروبات الكلي خارجي را شناسايي كردند.
وي اعلام كرد: اعضاي اين باندهاي قاچاق اقدام به وارد كردن محموله هاي مشروبات الكلي از مرزهاي غربي به كشور مي كردند.
اين مقام قضايي ادامه داد: در اين رابطه بيش از 2 هزار ليتر و 2 هزار و 500 قوطي مشروبات الكلي خارجي به همراه هفت دستگاه انواع خودرو از متهمين كشف و توقيف شد.
دادستان كرمان خاطرنشان كرد: تعداد 9 نفر در اين رابطه دستگير و هم اكنون در بازداشت به سر مي برند و اقدامات به منظور دستگيري ديگر اعضا اين باند در حال انجام است.
سالاري بيان كرد: اين محموله قبل از توزيع در ساير استان هاي كشور و هنگام عبور از پهناي استان كرمان با هوشياري ماموران اداره كل اطلاعات استان مورد ضربه واقع شد و تمام اعضاي آن دستگير شده اند.
اين مقام ارشد قضايي در كرمان تصريح كرد: اعضاي باند قاچاق مشروبات الكلي به صورت حرفه اي در اين مورد فعاليت داشته اند و از مرزهاي غربي انواع محموله هاي را به داخل كشور وارد و اقدام به توزيع گسترده مي كرده اند.
وي گفت: با توجه به تاكيد دين مبين اسلام مبني بر حرام بودن مشروبات الكلي، دستگاه قضايي در راستاي امنيت جامعه و حفاظت از احكام و حدود اسلامي با متهمان و متخلفان مطابق مقررات و با شدت برخورد مي كند.
دادستان عمومي و انقلاب كرمان در پايان از مجاهدت هاي خاموش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره كل اطلاعات استان كرمان كه در راستاي برقراري امنيت بي وقفه در حال تلاش هستند قدرداني كرد.
خبرنگار: نجمه حسني ** انتشار دهنده: رسول محمدحسني
3029/3028
3029
۰ نفر