۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۴۲
کد خبر: 82252035
T T
۰ نفر
تندباد در خرم آباد موجب شكستن درختان و ايجاد خسارت شد

خرم آباد - ايرنا - مديركل مديريت بحران استان لرستان گفت: وزش باد شديد از عصر امروز (شنبه) چندين درخت در نقاط مختلف خرم آباد را شكست كه موجب شكسته شدن شاخه هاي درختان و ايجاد خسارت به چندين خودرو در خيابان هاي شهر شد.

رضا آريايي شنبه شب در گفت و گو با ايرنا افزود: شكستگي شاخه هاي درختان با وزش باد شديد منجر به انسداد موقت خيابان ها و معابر و قطع خطوط انتقال برق در برخي از مناطق شد.
وي با بيان اينكه ميزان خسارت ناشي از اين تندباد در دست بررسي است، اظهار كرد: در حال حاضر كه وزش باد همچنان شديد است، تمام معابر شهري باز هستند و تردد در خيابان ها برقرار است.
وي افزود: تنه هاي شكسته درختان از سطح معابر پاكسازي شده اند و اكنون در برخي از نقاط شهرستان خرم آباد و نقاط شرقي استان لرستان مشكل قطعي برق وجود دارد كه تلاش براي رفع مشكل توسط دستگاه هاي مرتبط با جديت در حال انجام است.
به گفته آريايي، تاكنون هيچ جراحت انساني گزارش نشده است و شهروندان رعايت اصول ايمني به ويژه دوري از درختان در معابر عمومي و خيابان ها را مدنظر قرار دهند.
به گزارش اداره كل هواشناسي استان لرستان، وزش باد شديد لحظه اي، گردوغبار و كاهش ديد افقي پديده غالب هواي استان طي امشب تا عصر فردا يكشنبه در لرستان است.
7269/3022/ 3404
خبرنگار: الهام بابايي** انتشار دهنده: محسن اسماعيلي
۰ نفر