۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۲:۲۲
کد خبر: 82252083
T T
۰ نفر

تيراندازي در لس آنجلس آمريكا با يك كشته

۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۲:۲۲
کد خبر: 82252083
تيراندازي در لس آنجلس آمريكا با يك كشته

تهران - ايرنا - تيراندازي در شهر «لس آنجلس» ايالت كاليفرنياي آمريكا از سوي يك افسر پليس اين شهر، منجر به كشته شدن يك شهروند شد.

به گزارش ايرنا به نقل از روزنامه 'لس‌آنجلس تايمز'، شليك گلوله از سوي يك افسر پليس لس آنجلس و در حين انجام ماموريت منجر به كشته شدن يك تن شد.
بر اساس اين گزارش، يك فرد ديگر نيز در اين حادثه مجروح شد كه براي مداواي اوليه، روانه بيمارستان شد.
اين گزارش تصريح كرده است:‌ تحقيقات پليس لس آنجلس براي شناسايي هويت فرد كشته شده و نيز روشن شدن ابعاد اين حادثه، ادامه دارد.
لس آنجلس بزرگترين شهر ايالت كاليفرنياي آمريكا و دومين شهر پرجمعيت اين كشور پس از نيويورك است.
پيشتر و در جريان تيراندازي در مقابل دادگاه ' برين كانتي ' واقع در شهر سنت جوزف در جنوب غربي ميشيگان صورت گرفت و دو افسر پليس و عامل تيراندازي كشته شدند.
سال گذشته پليس شهر لس آنجلس در ايالت كاليفرنياي آمريكا اعلام كرد كه درپي دريافت تماس هاي تلفني مبني براحتمال خطر بمب گذاري درمدارس اين منطقه، نزديك به يكهزار مدرسه دراين شهر تا اطلاع بعدي تعطيل خواهد بود.
آزاد بودن خريد و فروش و حمل سلاح در آمريكا روزانه به بروز خشونت هاي مرتبط با تيراندازي منجر مي شود كه در اين حوادث تعدادي نيز جان خود را از دست مي دهند اما لابي سلاح در آمريكا به اندازه اي قدرتمند است كه حتي كنگره آمريكا حاضر نشد قوانيني را براي محدود كردن حمل سلاح در آمريكا به تصويب درآورد.
باراك اوباما رئيس جمهوري آمريكا بارها خواستار تجديد نظر در قوانين خريد و فروش و حمل سلاح در اين كشور شده است اما تاكنون موفق نشده است اين درخواست خود را اجرايي كند.
شبد**9377**3404 مترجم: حميد اوضح** انتشاردهنده: محسن اسماعيلي
۰ نفر