۱۱ مهر ۱۳۹۵، ۹:۰۷
کد خبر: 82252233
T T
۰ نفر
اداي احترام دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام به شهداي كهگيلويه و بويراحمد

ياسوج- ايرنا- محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام صبح امروز، يكشنبه و پس از ورود به كهگيلويه و بويراحمد با عزيمت به گلزار شهداي ياسوج با آرمان شهداي استان تجديد ميثاق و به مقام رفيع آنان اداي احترام كرد.

به گزارش ايرنا، محسن رضايي كه براي حضور در كنگره ملي سرداران و يكهزار و 880 شهيد كهگيلويه و بويراحمد به ياسوج سفر كرده پيش از شركت در اين كنگره با حضور بر سر مزار شهداي استان با نثار گل، غبارروبي و عطرافشاني به شهيدان والامقام اداي احترام كرد.
نخستين روز كنگره ملي شهداي كهگيلويه و بويراحمد با عنوان يادواره شهداي عشاير، جانبازان و ايثارگران استان امروز با حضور سردار سرلشكر محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام آغاز مي شود.
روز دوم اين كنگره با عنوان يادواره 464 شهيد دانش آموز كهگيلويه و بويراحمد با سخنراني وزير و يا يكي از معاونان وزارت آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.
برنامه هاي پيش بيني شده براي سومين روز اين كنگره با عنوان يادواره شهداي روحاني كهگيلويه و بويراحمد با سخنراني علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و با بيان خاطرات برخي فرماندهان و سرداران دوران هشت سال دفاع مقدس برگزار مي شود.
چهارمين روز اين كنگره با عنوان يادواره شهداي زن كهگيلويه و بويراحمد با حضور سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفان برگزار خواهد شد.
اختتاميه پنجمين روز كنگره سرداران و يكهزار و 880 شهيد كهگيلويه و بويراحمد با حضور علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي، سردار محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و جمعي از مسئولان كشوري و استاني برگزار مي شود.
كهگيلويه و بويراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس يكهزار و 880 شهيد، 9 هزار و 500 جانباز و 317 آزاده تقديم نظام و انقلاب كرده است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سيد ولي موسوي
7535/8005