۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۸:۵۳
کد خبر: 82265253
T T
۰ نفر
خروج از ركود 466 واحد صنعتی مازندران با تسهیلات رونق تولید

ساری-ایرنا- معاون امورهماهنگی اقتصادی ومدیریت منابع استانداری مازندران گفت : با پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید 466 واحد صنعتی این خطه شمال كشور از ركود خارج شدند.

حسن خیریانپورروزپنجشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود : درمجموع این واحدهای صنعتی 2هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید را از بانك های استانی دریافت كردند.
وی اضافه كرد : 339 واحد تولیدی كه از محل دریافت این تسهیلات از ركود خارج شده در بخش فراوری محصولات كشاورزی فعالیت دارند.
وی تعداد واحدهای صنعتی و تجاری كه با اجرای طرح بسته رونق تولید از ركود خارج شده را 127 واحد اعلام كرده است.
به گفته خیریانپور در مجموع با خروج از ركود این واحدهای صنعتی تاكنون 316 نفر از كارگران این واحدها به سركار خود برگشتند.
** انعقاد قرارداد بانك ها با 472واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات
معاون استاندارمازندران گفت كه همچنین بانك های دولتی دراین استان با 472 واحد صنعتی و كشاورزی نیز برای پرداخت تسهیلات رونق تولید و خروج ازركود قرار داد بستند كه بزودی به این واحدها نیز وام پرداخت می شود.
خیریانپورافزود : با پرداخت تسهیلات به این واحدها ، تعداد واحدهای صنعتی و كشاورزی مازندران كه موفق به دریافت تسهیلات می شوند به بیش از 938 واحد می رسد.
وی مجموع تسهیلات رونق تولید سهم مازندران را چهار هزار و 700 میلیارد ریال اعلام كرده كه تاكنون بیش از 50 درصد از این تسهیلات پرداخت شد.
معاون استاندارمازندران تعداد واحدهای صنعتی و كشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید در مازندران را 2 هزار و 526 واحد اعلام كرد.
خیریانپور گفت كه مازندران در پرداخت تسهیلات رونق تولید و خروج از ركود در بین 31 استان كشور رتبه برتر را كسب كرد و بانك های كشاورزی، ملی و صنعت و معدن نیز در بین بانك های دولتی بیشترین پرداختی را به خود اختصاص دادند.
وی ابراز امیدواری كرد با اتمام سهم چهار هزار و 700 میلیارد ریالی تسهیلات رونق تولید بار دیگر سهم بیشتری به این خطه شمال كشور اختصاص داده شود.
مازندران بیش از سه هزار واحد تولیدی و صنعتی دارد كه افزون بر 60 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
۰ نفر