۲۶ مهر ۱۳۹۵، ۱۵:۴۳
کد خبر: 82270079
T T
۰ نفر
تنهاسالن استانداردآمل به شرط رفع نواقص به هیئت والیبال واگذارشد

ساری- ایرنا- معاون استاندارمازندران وفرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: با توافقی كه بامدیركل ورزش و جوانان مازندران انجام شده، سالن پیامبر اعظم (ص) آمل به عنوان تنها سالن استاندارد مسابقاتی این شهرستان به شرط برطرف كردن برخی نقص های موجود به هیئت والیبال آمل واگذار شد .

تیم كاله مازندران تمامی بازیهای چند سال اخیر خود را در سالن ورزشی پیامبراعظم شهرستان آمل میزبان حریفان خود بوده و درچند وقت اخیر وجود برخی نواقص ایجاد شده وكمبودها در این سالن ، شائبه های زیادی برای برگزار نشدن بازی های تیم كاله در آمل در اذهان عمومی ایجاد كرده بود.
' احمد منفرد ' روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: كه با تماس تلفنی كه امروز با حسین زادگان مدیركل ورزش وجوانان مازندران داشتم، مجموعه استان تلاش خواهند كرد تا بازی كاله در آمل انجام شود و مدیركل هم بابت این موضوع قول وتضمین داده است.
** 2 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی تنها سالن استاندارد آمل
فرماندار ویژه آمل تاكید كرد، كه سالن ورزشی پیامبراعظم آمل تا روزچهارشنبه 28 مهرماه حداقل باید برای بازی هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور میان كاله مازندران وسازمان عمران شهرداری ساری آماده باشد.
منفرد ابرازامیدواری كرد، با توجه به فرصت 2 روزه با بازی هفته نخست در آمل ، انتظار است تا هیئت والیبال آمل، برخی مشكلات اولیه را تا بازی نخست و تمامی معایب را تا دومین بازی خانگی كاله در آمل به طور كامل برطرف و شرایط را برای برگزاری بازی‌های لیگ برتر فراهم كند.
وی ادامه داد: برای بهسازی وبازسازی سالن ورزشی پیامبراعظم آمل كه هم اكنون تنها سالن استاندارد ومیزبان بیشتر مسابقات استانی وملی است، به حدود 2میلیارد ریال اعتبار نیاز است و مدیركل ورزش و جوانان مازندران هم قول مساعد داده تا برای بازسازی و رفع اشكالات فنی این سالن از محل اعتبارات استانی اداره كل كمك كند.
درهمین حال سرمربی كاله مازندران در روزهای گذشته در گفت وگو با خبرنگاران گفت: ناظر فدراسیون اشكالات سالن را بررسی كرد و گزارش را به سازمان لیگ كرد و آنچه خودمان می‌دانیم سالن پیامبر اعظم یك سری ضعف‌هایی دارد كه باید رفع كنیم تا از بازی‌های خانگی محروم نباشیم.
بهروز عطایی افزود: اینكه قرار است سالن پیامبر اعظم به هیئت والیبال آمل واگذار شود، به طور حتم هیئت والیبال تضمین می‌كند تا مشكلات در ضعف نور، بازسازی رختكن و جلوگیری ریزش آب از سقف را انجام دهد تا بتوانیم میزبانی خود را استفاده كنیم.
در آغازفصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های كشور تیم كاله مازندران در هفته نخست در دربی مازنی ها در آمل میزبان تیم سازمان عمران شهرداری ساری است.
خبرنگار: مهدی غلامی**انتشاردهنده سیدمحسن حسن نیا
ك/7327/1899