۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۳
کد خبر: 82274063
T T
۰ نفر

تنها سالن ورزشی استاندارد مه ولات، بلااستفاده

۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۳:۵۳
کد خبر: 82274063
تنها سالن ورزشی استاندارد مه ولات، بلااستفاده

تربت حیدریه- ایرنا- سرپرست اداره ورزش و جوانان مه ولات گفت: تنها سالن استاندارد این شهرستان، به دلیل تخریب كامل كفپوش ها و نبود اعتبار برای ترمیم آن، بلااستفاده مانده است.

علی صارمی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای مرمت كفپوش و ساماندهی این سالن ورزشی، كه 20سال از ساخت آن گذشته، 500 میلیون ریال اعتبار مورد نیاز است.
وی اظهار كرد: علاوه بر آن گود باستانی فیض آباد، مركز شهرستان نیز كه با صرف 2 میلیارد ریال تا كنون 50 درصد پیشرفت فیزیكی داشته، اكنون برای تكمیل نیازمند سه میلیارد ریال اعتبار دیگر است.
وی گفت: اهمیت فقدان این 2 مجموعه ورزشی زمانی بیشتر مشخص می شود كه مسئولان بدانند این شهرستان 800 نفر ورزشكار بیمه شده دارد و رشته هایی چون ورزش باستانی، كشتی، فوتبال و نیز ورزش های رزمی در این شهرستان علاقه مندان زیادی دارد كه به علت نبود سالن در زمینه استعدادیابی با مشكلاتی مواجه هستیم.
صارمی افزود: به تمامی این كمبودها، باید به معطل ماندن یكی از مصوبات سفر نخست دولت گذشته اشاره كرد كه سال ها مردم ورزش دوست مه ولات را چشم به راه تخصیص هشت میلیارد ریال معطل گذاشت.
وی گفت: در سفر دولت قبل به مردم قول داده شده بود كه در زمین چمن هفت هكتاری پوریای ولی، مجموعه ورزشی به استعداد هزار و 200 نفر بنا شود كه تا این لحظه هیچ اقدامی در این خصوص نشده است.
اكنون شهرستان مه ولات یك سالن ورزشی سرپوشیده شهری، 2 سالن سرپوشیده روستایی در عبدل آباد و شادمهر، 10زمین چمن روستایی و 2 زمین چمن شهری دارد.
مه ولات یكی از شهرستان ‌های استان خراسان رضوی به مركزیت شهر فیض آباد است كه از 2 بخش مركزی و شادمهر تشكیل شده و از شمال به تربت حیدریه، از شرق به رشتخوار و خواف، از جنوب به گناباد و از غرب به شهرستان خلیل‌ آباد محدود می شود.
فیض آباد، مركز شهرستان 50 هزار نفری مه ولات در 207 كیلومتری مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/2161