۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۵:۳۹
کد خبر: 82284566
T T
۰ نفر
آمریكا در پشت پرده همه جنایت ها در منطقه خاورمیانه قرار دارد

كاشان - ایرنا - امام جمعه موقت كاشان گفت: آمریكا در پشت پرده همه جنایت ها در خاورمیانه قرار دارد و از جنایت های داعش، آل سعود و صهیونیست ها به صورت علنی حمایت می كند.

به گزارش ایرنا، حجت السلام والمسلمین محمد رضا اسلامی تبار در خطبه های نماز جمعه این هفته كاشان با اشاره به بیانات امام راحل كه آمریكا را شیطان بزرگ نامیدند اظهار داشت: دولت آمریكا هنوز به حمایت های خود از تروریست ها ادامه می دهد و شاهدیم رژیم عربستان چگونه به پشتوانه آمریكا دست به جنایت های زیادی در یمن می زند.
وی بیان كرد: متاسفانه آمریكا با آوردن صدها ناو جنگی در خلیج فارس و آن هم بدون اجازه ایران دچار اشتباه بزرگی شده است و بداند كه كوچك ترین تحرك علیه ایران پاسخ كوبنده ای از طرف سربازان ارتش خمینی (ره) خواهد داشت.
اسلامی تبار به سابقه ننگین آمریكا در گذشته كشور اشاره كرد و گفت: در زمان رژیم گذشته آمریكا با وضع قانون كاپیتولاسیون به دنبال تحقیر ملت ایران بود كه امام خمینی (ره) با نطقی آتشین به مخالفت با آن پرداخت.
وی ادامه داد: بعد از این مخالفت، آمریكایی ها امام خمینی (ره) را به تركیه تبعید كردند به خیال خام این كه صداها را ساكت كردند و هر كاری می خواهند انجام دهند كه دیدیم چگونه نقشه آن ها بر آب شد.
وی به در پیش رو بودن 13 آبان روز مبارزه با استكبار اشاره كرد و تصریح كرد: در آن روز دانشجویان پیرو خط امام (ره) سفارت آمریكا كه تبدیل به لانه جاسوسی شده بود را تسخیر كرده و درس بزرگی به شیطان بزرگ دادند.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان
* لینك جستجو كانال تلگرامی ایرنا كاشان: irnakashan@