دستگاه قضایی آماده همكاری با جامعه ایثارگران كهگیلویه و بویراحمد است

یاسوج -ایرنا- مدیركل دادگستری كهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه قضایی، قضات و دادسراهای استان آماده هرگونه همكاری و حمایت‌های حقوقی از دفتر حمایت جامعه ایثارگران هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مزارعی روز یكشنبه در آیین تودیع و معارفه رییس دفتر حمایت از حقوق ایثارگران و رزمندگان كهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: قضات و شعبه‌های مختلف قضایی، حقوقی و دادسراها در سطح استان نیز مكلف به همكاری و حمایت‌های ویژه از این نهاد مؤثر حقوقی هستند.
وی تصریح كرد: مجموعه دستگاه قضایی، سپاه پاسداران و جامعه ایثارگران به لحاظ انجام مأموریت ها و رسالت واقعی خود وظایفی یكسان دارند و جدایی ناپذیر هستند.
مزارعی با اشاره به كمبود فضای فیزیكی دفتر حمایت حقوقی ایثارگران استان نیز گفت: با بهره برداری از ساختمان جدید دادگستری استان مكانی مناسب برای رفاه حال جامعه ایثارگران برای رسیدگی بهتر امور حقوقی و قضایی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.
جانشین فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: دفتر حمایت حقوقی از جامعه ایثارگران استان بدون حمایت و همكاری دستگاه قضایی قادر به انجام مأموریت و رسالت اصلی خود نیست.
سرهنگ جهانگیر انصاری افزود: پاسداران سربازان واقعی ولایت و انقلاب هستند و پست و عناوین و منصب‌ها نیز برای آنها به مثابه سنگری برای خدمت محسوب می‌شود.
وی تصریح كرد: سپاه، بسیج و دستگاه قضایی در سنگر دفاع از ارزش‌ها و ولایت همسنگر و هم رزم هستند و سپاه امروزه نیز به نیروهای ارزشی خود در دستگاه قضایی استان افتخار می‌كند.
سرهنگ صدیف الله جهان در این آیین به عنوان رئیس جدید دفتر حمایت حقوقی حمایت از ایثارگران و رزمندگان استان معرفی و از خدمات مجتبی دفتری رئیس پیشین این نهاد حقوقی تجلیل شد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110