۱۳ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۲۲
کد خبر: 82293551
T T
۰ نفر
فرمانده مرزبانی ناجا:امنیت برای تردد زائران اربعین از مرزها برقرار است

آبادان -ایرنا - فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت:امنیت تردد زائران اربعین حسینی از مرزهای زمینی مهران، چذابه و شلمچه برقرار است و هیچ گونه دغدغه ای در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی روز پنجشنبه در بازدید از روند تردد زائران اربعین حسینی از پایانه مسافری مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با بیان اینكه اقدامات مناسبی برای برقراری امینت اندیشیده شده، گفت:مرزهای زمینی برای تردد زائران اربعین حسینی از امكانات مناسبی برخوردار است و در موضوع امنیت نیز مشكلی وجود ندارد.
وی گفت:در سمت عراق نیز در بازدید از گیت های عراق در مرز شلمچه، زیرساخت ها و تسهیلات مناسب برای تردد آسان زائران از سوی عراقی ها پیش بینی شده و كمبودی وجود ندارد.
سردار رضایی اظهار داشت:ظرفیت گیت های گذرنامه در پایانه مرزی شلمچه و مجموعه گیت های گذرنامه كشور عراق بر اساس تجارب سال های گذشته افزایش یافته است.
وی تصریح كرد:نگاه جمهوری اسلامی ایران و عراق مسیر وحدت بخش بوده و عملیات مشترك خدمات رسانی به زائران اربعین سال به سال بیشتر می شود.
فرمانده مرزبانی ناجا و فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با هیات همراه امروز پنجشنبه از وضعیت تردد زائران در مرزهای چذابه و شلمچه در استان خوزستان بازدید كردند.
مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان و مرز مهران در استان ایلام از مبادی تردد زائران اربعین حسینی به عراق است.
مرز شلمچه از مبادی اصلی تردد زائران اربعین حسینی در 15 كیلومتری میدان مقاومت شهر خرمشهر قرار دارد.
7100/6125 خبرنگار:كمیله حجازی**انتشاردهنده: عباسعلی نقی یان
۰ نفر