۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۲۲:۵۰
کد خبر: 82295998
T T
۰ نفر
هشت طرح عمراني در يك روستاي محروم شيراز به بهره برداري رسيد

شيراز- ايرنا- هشت طرح عمراني شنبه در روستاي محروم ظفرآباد از توابع بخش مركزي شهرستان شيراز به بهره برداري رسيد.

به گزارش ايرنا،‌در اين آيين كه با حضور حيدر عاليشوندي فرماندار شيراز و علي اكبري نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد، پارك محله اي روستاي ظفرآباد افتتاح شد.
اين پارك محله اي را بنياد مسكن انقلاب اسلامي با هزينه سه ميليارد و 200 ميليون ريال ساخته است و دهياري ظفرآباد با اعتباري افزون بر 400 ميليون ريال وسايل بازي آن را تامين كرده و در اختيار مردم روستا قرار داده است.
در اين آيين همچنين ساختمان اورژانس روستاي ظفرآباد كه خير فارسي با اعتباري افزون بر پنج ميليارد ريال آن را ساخته است، افتتاح شد.
طرح جابجايي دكل برق خيابان ساحلي، بهسازي معابر و آسفالت آنها، تكميل سردخانه و برق رساني گلزار شهداي روستا و تكميل و ساخت ساختمان آتش نشاني از ديگر طرح هايي بود كه در اين آيين به بهره برداري رسيد.
يك باب مدرسه خيرساز كه دكتر مصباحي هزينه 12 ميليارد ريالي ساخت آن را تامين كرده است نيز در اين آيين در اختيار مردم روستاي ظفرآباد قرار گرفت.
فرماندار شيراز و نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي همچنين از روند احداث خانه عالم در روستاي ظفرآباد كه هم اينك پيشرفت فيزيكي 60 درصدي دارد بازديد كردند.
7368 / 2027
خبرنگار:‌حميدرضا خليقي **‌انتشاردهنده:‌سيداحمد نجفي