۲۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۹:۳۵
کد خبر: 82308350
T T
۰ نفر
معاون استاندار يزد: انتخابات سال آينده را جدي بگيريم

يزد - ايرنا - معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد گفت: در سال آينده دو انتخابات همزمان رئيس جمهوري و شوراهاي اسلامي برگزار مي شود كه با توجه به اهميت موضوع بايد آنها را جدي گرفت.

به گزارش ايرنا ، محمد علي طالبي روز دوشنبه در آيين تكريم و معارفه بخشدار مركزي مهريز به اهميت حضور مردم در عرصه هاي مختلف اجتماعي و انتخابات اشاره و افزود: شوراهاي اسلامي بايد با فعاليت هاي درست خود زمينه مشارت مردم را در اين عرصه مهم فراهم كنند.
وي ادامه داد: انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستاها در ميان انتخابات هاي مختلفي كه در كشور برگزار مي شود داراي يك ويژگي خاص است چون همه سرمايه هاي اجتماعي را به صحنه مي آورد.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد تصريح كرد: اگر انتخابات شوراهاي اسلامي با مشاركت گسترده آحاد مردم در شهر و روستاها و به خوبي برگزار شود قطعا نتايج ارزشمندي براي نظام اسلامي خواهد داشت.
طالبي گفت: بايد از هم اكنون همه مردم و مسئولان و شوراهاي اسلامي دو انتخابات پيش روي را داراي اهميت بدانند و با برنامه ريزي زمينه مشاركت آحاد مردم را در آن فراهم كند.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد خاطر نشان كرد: شوراهاي اسلامي در سطح مناطق خود وظيفه دارند كه اهميت حضور در انتخابات و نقش مشاركت را در اين عرصه براي مردم تبيين كنند.
طالبي گفت: هم حضور آحاد مردم در انتخابات شوراهاي اسلامي مهم است و هم فراهم كردن زمينه مشاركت افراد دلسوز و توانمند در بدنه شوراها و پذيرش اين مسئوليت خطير كه بسيار ضروري است.
معاون سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد به برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي در يزد اشاره كه طبق شاخص هاي وزارت كشور در اين استان بسيار سالم ، پرشور و قانونمند برگزار شده است.
طالبي در ادامه به اهميت بخشداري و فعاليت در سطح مناطق روستايي بخاطر ظرفيت هاي آن اشاره و از مديران اجرايي مهريز خواست تا با همدلي در راستاي تحقق اهداف نظام اسلامي و دولت تدبير و اميد تلاش كنند.
همچنين فرماندار مهريز در اين جلسه كه مديران اجرايي و دهياران و شوراهاي اسلامي روستايي اين شهرستان حضور داشتند اظهار داشت: هم اكنون در 44 روستا دهياران با همكاري شوراهاي اسلامي به مردم خدمت مي كنند.
سيد محمد رستگاري افزود: به بركت نظام اسلامي و تلاش هاي دولت تدبير و اميد در سالهاي اخير فعاليتهاي بسيار خوبي براي رفاه و آسايش روستائيان بخش مركزي مهريز انجام گرفته است.
وي ضمن تشكر از بخشدار سابق مهريز براي مهدي دهقان زاده كه به عنوان بخشدار جديد اين شهرستان فعاليت خواهد كرد آرزوي موفقيت كرد و از دهياران ، شوراهاي اسلامي و مديران اجرايي خواست همانند گذشته با بخشداري همكاري كنند.
در اين جلسه همچنين بخشدار سابق و جديد به طرح نظرهاي خود پرداختند و از همكاري مديران و دهياران و اعضاي شوراهاي اسلامي مهريز قدرداني كردند.
شهرستان مهريز در 30 كيلومتري يزد قرار دارد.
7536/6197 خبرنگار:كاظم سبحان زاده**انتشار: محمد حسين فلاح تفتي
irnayazdd@