۲۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۳:۰۶
کد خبر: 82313238
T T
۰ نفر
15 هزار نفر به زائران پیاده رضوی خدمت رسانی می كنند

مشهد - ایرنا - سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده رضوی گفت : 15 هزار نفر در ایستگاه های صلواتی جاده ای و شهر مشهد به زائران پیاده امام رضا (ع) دردهه آخر ماه صفر خدمت رسانی می كنند.

حسین رضایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود : ستاد مركزی استقبال از زائران پیاده در مشهد و تمامی ایستگاه های صلواتی در طول شش محور اصلی جاده ای و مسیرهای ورودی به مشهد همزمان با روز اربعین سالار شهیدان فعالیت خودرا آغاز می كنند.
وی عنوان كرد : برای پذیرایی و خدمت رسانی به زائران پیاده رضوی امسال در طول 800 كیلومتر محورهای استان 260 ایستگاه صلواتی توسط خیرین ، مردم و برخی نهادها فعالیت می كنند.
وی با بیان اینكه در تمامی این ایستگاه ها خدمات بهداشتی، درمانی، رفاهی و تغذیه ای به زائران ارائه می شود، افزود : هم اكنون دو هزار زائر در قالب كاروان های مختلف از استان های خراسان شمالی، جنوبی و گلستان ، مازندران و گرگان پای پیاده به مشهد الرضا (ع) حركت خود را آغاز كرده اند.
به گفته وی، از مینودشت در گلستان چهار كاروان، از گرگان یك كاروان ، كلاله هشت كاروان ، محمود آباد 2 كاروان ، مانه و سملقان 2 ، قاینات هشت ،زیركوه ، بیرجند و سربیشه 25 كاروان با جمعیت مختلف به مشهد در حركت هستند.
سال گذشته بالغ بر 280 هزار زائر پیاده در ایام پایانی ماه صفرو سالروز شهادت حضرت امام رضا ( ع ) به مشهد الرضا (ع) وارد شدند.
1906/6012خبرنگار : فاطمه یوسفی **منتشر كننده : علی حیدر شاه حسینی