۳ آذر ۱۳۹۵، ۹:۴۸
کد خبر: 82318844
T T
۰ نفر
آتش سوزی یك كارگاه كفاشی در تهران سه مصدوم برجا گذاشت

تهران- ایرنا- سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یك كارگاه كفاشی در چهارراه مخبر الدوله خبر داد و گفت: در این حادثه سه كارگر دچار مصدومیت شدند.

سید جلال ملكی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 20 سه شنبه شب حادثه آتش سوزی در یك كارگاه كفاشی در چهارراه مخبر الدوله خیابان مظفری به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان كرد: یك منزل قدیمی به وسعت 170 متر 2 طبقه به كارگاه كفاشی تبدیل شده بود كه آتش در طبقه همكف كاملا شعله ور و در حال سرایت به سایر قسمت های این كارگاه كفاشی بود.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح كرد: در این حادثه سه كارگر از نواحی مختلف اندام ها دچار مصدومیت شدند كه آتش نشانان این مصدومان را تحویل عوامل اورژانس دادند.
وی خاطرنشان كرد: آتش نشانان در ساعت 21 شب گذشته موفق شدند آتش را خاموش كنند و پس از ایمن سازی لازم به این عملیات پایان دادند.
ملكی با بیان اینكه در فصل سرما همواره میزان آتش سوزی در كارگاههای كیف و كفش، چوب و مبل سازی افزایش یافته تاكید كرد: بسیاری از این كارگاهها بدون مجوز تغییر كاربری داده و همواره این كارگاهها از وسایل گرمایشی استاندارد استفاده نمی كنند.
وی از همه مسئولین درخواست كرد نسبت به سطح استاندارد این كارگاهها نظارت كنند.

** آتش سوزی در كابین آسانسور یك ساختمان مسكونی در پیروزی تهران
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه از حادثه آتش سوزی در كابین آسانسور یك ساختمان مسكنی پنج طبقه در خیابان پیروزی خبر داد و گفت: در این حادثه كه عصر روزسه شنبه اتفاق افتاد آتش نشانان 20 نفر از ساكنان این ساختمان كه در وضعیت ناایمن قرار داشته را به سلامت خارج كردند.
به گفته وی در این حادثه به شخصی آسیب نرسید.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با كانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید محمد جواد آل داود انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109/7243 / 1539
۰ نفر