۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۲
کد خبر: 82319863
T T
۰ نفر
ادامه اعتصاب كاركنان لوفت هانزا و سرگردانی دهها هزار مسافر

تهران- ایرنا- شركت هواپیمایی لوفت هانزا اعلام كرد، با ادامه اعتصاب گسترده كاركنان این شركت، 912 پرواز روز پنجشنبه ی این شركت هواپیمایی لغو شد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از فرانكفورت، اعتصاب گسترده كاركنان شركت هواپیمایی لوفتهانزا همچنان ادامه دارد. مدیریت شركت لوفت هانزا امروز (چهارشنبه) مجبور شد 900 پرواز داخلی و بین المللی را لغو كند كه این موضوع موجب سرگردانی بیش از یكصد و 15 هزار مسافر شده است.
همچنین با آغاز اعتصاب گسترده در این شركت هواپیمایی كه انتظار می رود برای روزهای آینده نیز تمدید شود، ریاست شركت هواپیمایی لوفت هانزا 912 پرواز داخلی و بین المللی لغو كرد.
ریاست لوفت هانزا با تاكید بر این مطلب كه اعتصاب كاركنان آسیب های جدی به این شركت هواپیمایی وارد می كند، اعلام كرد كه 82 پرواز از پروازهای لغو شده فردا، مربوط به پروازهای طولانی مدت می باشد.
اعتصاب خلبانان لوفت هانزا پس از شكست مذاكرات اتحادیه خلبانان آلمان با مدیریت لوفت هانزا در اوایل ماه جاری میلادی از امروز آغاز شد.
دو طرف سعی می كنند بر سر قراردادهای تا سال 2012 به توافق برسند و اتحادیه خواستار افزایش میانگین 3،7 درصدی سالیانه حقوق خلبانان در یك دوره پنج ساله شده در حالی كه لوفت هانزا پیشنهاد افزایش 2،5 درصدی حقوق خلبانان را داده است.
اروپام**9041**1908
مترجم: منوچهر جعفری** انتشار دهنده : افشار دارابی
۰ نفر