۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴
کد خبر: 82324270
T T
۰ نفر

آغاز طرح نظارتي اصناف در دهه پاياني ماه صفر

۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴
کد خبر: 82324270
آغاز طرح نظارتي اصناف در دهه پاياني ماه صفر

مشهد- ايرنا- مدير بازرسي و نظارت اصناف خراسان رضوي اعلام كرد: اجراي طرح نظارت بر بازار و اصناف استان در دهه پاياني ماه صفر آغاز شد.

احسان اصولي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا گفت: به اين منظور ٦٠ بازرس در قالب ٣٠ گروه از ديروز به صورت فعال در سطح شهر مشهد و بويژه پيرامون حرم مطهر به نظارت و بازرسي از واحدهاي صنفي مي پردازند.
وي اظهار كرد: اين بازرسان در همراهي با بازرسان هر يك از اتحاديه ها نيز كار نظارت و بازرسي از واحدهاي صنفي را با دقت و به صورت تخصصي انجام مي دهند.
اين مسئول گفت: در اين ايام اتحاديه هاي هتلداران، هتل آپارتمانداران، مهمانپذيران، رستوران داران، نانوايان، فروشندگان مرغ و ماهي، خواروبار و لبنيات و ميوه و تربار بيشترين ميزان خدمت رساني به زائران و مجاوران را دارند.
مدير بازرسي و نظارت اصناف خراسان رضوي اظهار كرد: تا آخر هفته جاري سه پايگاه شهداي اصناف در خيابان امام رضا(ع)، طبرسي و خيام از هشت صبح هر روز به مدت 12 ساعت آماده باش و در محل خدمت حاضر هستند.
وي بيان كرد: اعزام گشت هاي سيار در مسير تشرف زائران پياده و سواره و نظارت بر واحدهاي صنفي در طول مسير از ديگر اقدامات و برنامه هاي ويژه پايان ماه صفر است.
وي بيان كرد: شماره تلفن ١٢٤ و شماره هاي ٣١٧٣٠١٢٤ و ٣٧٢٨٣٣٤٤ آماده دريافت شكايات اقتصادي مردم استان است.
5132/7496
خبرنگار:آرزو جاوداني ** انتشار دهنده: علي اصغر ايزدي