۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶
کد خبر: 82324332
T T
۰ نفر
فراخوان انجمن موسيقي ايران براي پرورش استعدادهاي نوجوان موسيقي

تهران- ايرنا- انجمن موسيقي ايران براي آموزش تكميلي و نيز معرفي نوجوانان علاقه مند و با استعداد در زمينه ي موسيقي اصيل ايراني، فراخوان داد.

به گزارش روز يكشنبه ي گروه فرهنگي ايرنا، از روابط عمومي انجمن موسيقي ايران، اين انجمن براي رشد و معرفي نسل نوجوان موسيقي در جامعه‌ي هنري و توجه ريشه‌يي به موسيقي دستگاهي ايراني، با هدف حفظ و صيانت از اين هنر غني، در مقطع سني نوجوانان فراخواني را منتشر كرد.
اين فراخوان با هدف جذب استعدادهاي نوجوان موسيقي، آموزش در زمينه‌ي‏ گروه‌نوازي و تك ‌نوازي، ارتقاي سطح فرهنگ موسيقايي هنرجويان، فراهم‌آوردن هر گونه امكان رشد و پرورش براي دستيابي به موسيقي متعهد و هنري، اجراي كنسرت و توليد موسيقي در بخش هاي تار، سه‌تار، سنتور، عود، قانون، كمانچه، ني، تنبك، دف و آواز منتشر شده است.
بر اساس اين گزارش، موفقيت در آزمون ورودي، آشنايي كامل با نُت و تكنيك هاي درست اجرايي در سازِ تخصصي از شرايط ثبت نام كنندگان اعلام شده است.
افزون بر اين، نبايد سنّ ثبت نام كنندگان بيش از 16 سال باشد. شركت كنندگان در دهمين جشنواره ي ملّي موسيقي جوان، در بازه گروه سنّي نوجوانان، در اولويت انتخاب قرار دارند.
علاقه‌مندان مي توانند تا تاريخ30 آذر ماه 95 با مراجعه به پايگاه اينترنتي www.nay.ir، ضمن دريافت فرم و شرايط ثبت نام، نسبت به تكميل و فرستادن آن اقدام كنند.
فراهنگ*3067*1027*دريافت كننده: اميرحسين دولتشاهي*انتشار دهنده: جواد دهقاني
۰ نفر