۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۵:۵۱
کد خبر: 82324868
T T
۰ نفر
محدودیت های ترافیكی برخی از محورهای برون شهری اعلام شد

تهران- ایرنا- مركز مدیریت راه های كشور محدودیت های ترافیكی روزهای هفتم تا دوازدهم آذرماه را در برخی از محورهای برون شهری اعلام كرد.

به گزارش روز یكشنبه ایرنا از مركز مدیریت راه های كشور، تردد موتورسیكلت از ساعت 12 ظهر امروز (هفتم آذرماه) تا ساعت 24 روز جمعه 12 آذرماه از محورهای كرج - چالوس ، هراز، فیروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز یكشنبه هفتم آذر ماه از مرزن آباد به سمت كرج ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 روز یكشنبه از كرج به سمت مرزن آباد بصورت یكطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه 12 آذر ماه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 روز جمعه 12 آذر ماه از مرزن آباد به سمت كرج بصورت یكطرفه خواهد بود.
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 12 آذر ماه در محور هراز از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 16 تا 23 روزجمعه 12 آذرماه از آب اسك به سمت تهران بصورت یكطرفه خواهد بود.
رفت و آمد تمامی وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد به شهر ملك آباد از ساعت 6 صبح تا 18 روزهای شنبه ، یكشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه این هفته ممنوع است.( مخصوص تردد زایران پیاده )
تردد انواع تریلر ، كامیون و كامیونت از محور كرج – چالوس در كندوان و بالعكس كماكان ممنوع است و تردد كلیه تریلرها از هراز كماكان مجاز نیست.
رفت و آمد كلیه كامیون ها و كامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12تا 24 روز یكشنبه هفتم آذر ماه و همچنین از ساعت 8 تا 22 روزهای دوشنبه و پنجشنبه این هفته و نیز از ساعت 6 صبح روز جمعه 12 آذرماه و 6 صبح روز شنبه 13 آذر ماه از محور هراز ممنوع است.
تردد كلیه تریلرها از فیروزكوه به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز یكشنبه هفتم آذر ماه و از ساعت 8 تا 22 روزهای دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه این هفته از تهران به قائم شهر و بالعكس، ممنوع خواهد بود.
تردد انواع تریلر و كامیون در محور قدیم قزوین - رشت و بالعكس به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز یكشنبه هفتم آذرماه و از ساعت 8 تا 23 روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه این هفته ممنوع است.
تردد انواع تریلر و كامیون در آزاد راه قزوین - كرج و بالعكس به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 23 روز جمعه این هفته ممنوع خواهد بود و تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 23 روز یكشنبه هفتم آذر ماه و از ساعت 8 تا 23 روزهای دوشنبه ، چهارشنبه ، جمعه این هفته در محور فوق مجاز نیست.
محورهای قوچان - مشهد ، سبزوار - مشهد ، گناباد - مشهد و تربت جام - مشهد و كلیه محورهای استان خراسان رضوی تردد انواع تریلر و كامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 23 روزهای یكشنبه ، دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه این هفته در این محورها ممنوع است.
تردد انواع تریلر و كامیون در محور سلفچگان - قم به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 الی 23:00 روز جمعه این هفته در محور فوق ممنوع خواهد بود.
تردد كلیه كامیون ها و كامیونت ها محورهای قدیم ساوه - همدان و بالعكس به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 الی 23:00 روزهای دوشنبه و چهارشنبه این هفته در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزاد راه ساوه - همدان خواهد بود.
تردد انواع تریلر و كامیون در اصفهان محور نایین - خور - طبس به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 23 روز جمعه 12 آذرماه در این محور ممنوع شده است.
تردد انواع كامیون ها و كامیونت ها در محور هفتگل - باغملك - ایذه - دهدز - شهركرد و بالعكس به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 10:00 الی 22:00 روز جمعه این هفته در محور فوق ممنوع شده است.
اقتصام**1108**1561**خبرنگار: ایرج منصوری**انتشاردهنده: مژگان توانا
۰ نفر