۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۲۵
کد خبر: 82324985
T T
۰ نفر

نقص فنی وبازگشت هواپیمای مسافری به مشهد

۷ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۲۵
کد خبر: 82324985
نقص فنی وبازگشت هواپیمای مسافری به مشهد

مشهد- ایرنا - پرواز شركت هواپیمایی تابان كه عصر امروز از مشهد به مقصد نوشهر پرواز كرده بود به دلیل نقص فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد شد.

جمعی از مسافران این پرواز عصر یكشنبه در تماس با ایرنا نسبت به سرگردانی خود در فرودگاه و عدم پاسخگویی مسئولان شركت تابات معترض شدند.
یكی از آنها گفت: دقایقی پس از انجام پرواز اعلام شد كه به دلیل از كار افتادن سامانه هیدرولیك و نقص فنی هواپیما باید به مشهد برگردد.
وی كه خود را قلی نژاد معرفی كرد افزود: برای مدت یك ربع هواپیما بر روی آسمان مشهد حركت كرد تا بالاخره توانست با دشواری به زمین نشسته و تمامی مسافران را پیاده كند.
او گفت: از حوالی ساعت 14 كه هواپیما دوباره به مشهد بازگشت تاكنون هیچ مسئولی پاسخگو نیست و نمی دانیم چه باید كرد.
مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد نیز در تماس خبرنگار ایرنا با وی ضمن تایید موضوع، گفت: این پرواز به دلیل نقص فنی پس از انجام دوباره به فرودگاه برگشته است.
حسن جعفری افزود: این هواپیما پرواز ساعت 13:30 دقیقه با 52 مسافر از فرودگاه مشهد پرواز كرد اما به دلیل نقص فنی ساعت 13:45 دقیقه در فرودگاه مشهد به زمین نیست.
وی گفت: شركت هواپیمایی تابان بلیت مسافران این پرواز را باطل كرده و در عین حال تاكید نموده كه قادر به جایگزینی پرواز جدید نیست.
این در حالی است كه مسافران این پرواز در سالن پروازهای داخلی فرودگاه مشهد سرگردان و خواستار پاسخگویی مسئولان این شركت هستند.
روزهای جاری همزمان با آخر ماه صفر روزهای پیك مسافری در فرودگاه شهید هاشمی نژاد است چنانكه هم اكنون روزانه بر اساس آمارها افزون بر 240 پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه مشهد انجام می شود.
فرودگاه مشهد بعد از مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیك در ایران محسوب می شود.
خبرنگار: فاطمه یوسفی** انتشاردهنده:: علی شریفی
1906/1858 / 1200
۰ نفر