۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵
کد خبر: 82325452
T T
۰ نفر

كارتن خواب هاي همدان داراي سرپناه شدند

۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۳۵
کد خبر: 82325452
كارتن خواب هاي همدان داراي سرپناه شدند

همدن- ايرنا- شوراي اسلامي شهر و شهرداري همدان نسبت به راه اندازي سرپناه براي كارتن خواب هاي همدان اقدام كرد.

رئيس شوراي اسلامي شهر همدان در اين باره گفت: اين گرمخانه با زيربناي 200 متر مربع در آرامگاه باباطاهر پشت سازمان آتش نشاني شهرداري همدان راه اندازي شد و فضاي مناسبي براي اسكان موقت افراد بي سرپرست و فاقد سرپناه است.
رضا غلامي خجسته روز دوشنبه در گفت و گو باخبرنگار ايرنا افزود: پيگيري ها سبب شد تا نسبت به راه اندازي اين سرپناه ويژه آقايان اقدام كنيم و بيش از يكصد نفر در شب مي توانند در اين مكان اسكان موقت داشته باشند.
وي بيان كرد: همچنين نسبت به توزيع غذاي گرم به مراجعه كنندگان در اين گرمخانه اقدام لازم صورت گرفته است.
وي خاطرنشان كرد: به دنبال ساخت و ايجاد گرمخانه بزرگ در دو بخش بانوان و آقايان هستيم و پيش از اين نيز 15 ميليارد ريال بودجه اختصاص يافت منتهي به دليل مشكلات مالي تبديل به اجرا نشد.
اين عضو شوراي اسلامي شهر همدان افزود: ايجاد گرمخانه براي پناه دادن به افراد بي سرپرست يكي از دغدغه ها اصلي مديريت شهري است و از اينكه خبرنگاران با جديت اين موضوع را پيگير شدند، قدرداني مي كنم.
وي يادآور شد: هم اكنون نيز ساختماني واقع در بلوار فلسطين به بهزيستي همدان واگذار شده و بانوان بي سرپرست در اين مكان دارا سرپناه موقت هستند.
پيشتر افزايش تردد و سكونت كارتن خواب ها در معابر اصلي شهر همدان در روزها و شب هاي اخير نگراني و گلايه هاي مردمي را همراه داشت.
7520/6993
خبرنگار: ميثم ناصرنژاد** انتشار دهنده:اكبر بهاروند