۱۶ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۴
کد خبر: 82335493
T T
۰ نفر
صالحي اميري در شبكه پنج/ فينال هوش برتر از شبكه نسيم

تهران- ايرنا- وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي امشب (16 آذر) مهمان برنامه اقتصاد ايران شبكه پنج سيما مي شود.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگي ايرنا از روابط عمومي شبكه پنج سيما، سيدرضا صالحي اميري با حضور در استوديوي برنامه اقتصاد ايران پيرامون دو محور تبيين ابعاد برنامه ملي گفتمان سازي و فرهنگ و ارشاد در اين برنامه و استفاده از ظرفيت هاي فرهنگي براي اصلاح الگوي مصرف با مخاطبان گفت وگو خواهد كرد.
برنامه اقتصاد ايران هر شب ساعت 20 با موضوع اقتصاد مقاومتي، اقتصاد توسعه و ..روي آنتن مي رود.

*** فيناليست «هوش برتر» امشب مشخص مي شود
پيمان پورمقيمي تهيه كننده مسابقه هوش برتر با اشاره به قسمت پاياني اين برنامه عنوان كرد كه امشب فينال اين مسابقه برگزار مي شود و نفر برتر مشخص مي شود.
وي افزود: قسمت فينال مسابقه هوش برتر امشب ساعت 23 روي آنتن شبكه نسيم مي رود و چهار شركت كننده نهايي با يكديگر به رقابت مي پردازند.
پورمقيمي ادامه داد: چهار نفر نهايي با نام هاي جعفر صادقي از گرگان، متين قهرماني از همدان، محمد محرابي نسب از بجنورد و سعيده سركاريان از تهران هستند. اين چهار نفر، پنج مرحله را طي كردند تا به مرحله ششم و فينال رسيدند و امشب برنده نهايي مشخص شود. در مرحله فينال به نفر اول 50 ميليون تومان، نفر دوم 30 ميليون تومان، نفر سوم 15 ميليون تومان و نفر چهارم 8 ميليون تومان تعلق مي گيرد.
تهيه كننده مسابقه هوش برتر با اشاره به هزينه هاي اين مسابقه يادآور شد: ما 63 برنامه تاكنون داشتيم كه با هر برنامه مخاطبان ما بيشتر مي شدند و همچنين شركت كننده هاي برنامه نيز در سري دوم چند برابر شركت كننده هاي سري اول بودند.
وي اضافه كرد: ما در اين برنامه اسپانسري نداشتيم و فقط شبكه نسيم از ما حمايت كرد. از آنجا كه برنامه ما خاص و فرهيخته است، نخواستيم تبليغ كنيم چون جذب اسپانسر نياز به تبليغ كالا دارد و ما سراغ اسپانسرهاي تجاري نرفتيم تا مجبور نشويم كالاي تجاري را در برنامه تبليغ كنيم.

***مجله صبحگاهي «طلوع دانش»
سري جديد مجله صبحگاهي طلوع دانش با هدف ايجاد آرامش صبحگاهي،احترام متقابل به يكديگر و افزايش علم و دانش در مخاطبان از شنبه تا چهارشنبه ساعت 7 الي 8 صبح به صورت زنده از شبكه چهار سيما پخش مي شود.
طلوع دانش در سري جديد به دانشگاه ها، مجامع علمي و شركت هاي دانش بنيان سر مي زند و به حمايت از توليدات داخلي، رشد اقتصادي و فعاليت ها و رخدادهاي علمي روز مي پردازد.
كلينيك پزشكي يكي ديگر از بخش هاي اين برنامه تلويزيوني است كه يك روز در هفته به يكي از موضوعات پزشكي با حضور پزشكان مطرح و پاسخ داده مي شود.

***برنامه صبحگاهي «با صبح» از شبكه دو
برنامه صبحگاهي با صبح با اجراي عبدالله روا و شعار حس خوب سحرخيزي از شنبه 20 آذر از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
هدف عمده‌ اين برنامه ايجاد نشاط صبحگاهي است كه بر اساس اميد، مهرباني و لبخند تقديم مخاطبان اين برنامه مي شود.
آغاز يك روز پرانرژي، تاثير سحرخيزي در بخش هاي مختلف زندگي در كنار ايجاد حس پويايي و تحرك از ديگر اهداف اين برنامه است. همچنين با صبح از بخش هاي متنوعي تشكيل شده و در هر قسمت مهمانان مختلفي را به قاب جادويي تلويزيون دعوت مي كند.
برنامه با صبح از شنبه تا چهارشنبه ساعت 6:30 تا 8 صبح روي آنتن شبكه دو سيما مي رود.
فراهنگ**9157**1823 دريافت كننده: منصوره شوشتري**انتشار دهنده: طاهره نبي اللهي