۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۹:۵۸
کد خبر: 82336104
T T
۰ نفر

دماي هوا در خراسان رضوي 10 درجه كاهش يافت

۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۹:۵۸
کد خبر: 82336104
دماي هوا در خراسان رضوي  10 درجه كاهش يافت

مشهد- ايرنا- رئيس مركز پيش بيني هواشناسي خراسان رضوي گفت: دماي هوا در مناطق مختلف اين استان امروز (چهارشنبه) نسبت به روز گذشته بيش از 10 درجه كاهش يافت.

يحيي قايني پور در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بارشهاي پراكنده باران همراه با رعد و برق براي امروز به ويژه در نيمه شمالي و نواحي غربي استان خراسان رضوي پيش بيني مي شود.
وي بيان كرد: استان خراسان رضوي از عصر پنجشنبه اين هفته تحت تاثير موج سرد و مرطوب قرار خواهد گرفت كه پيش بيني مي شود بارشها اغلب در روز جمعه و به طور عمده به شكل برف در اكثر مناطق اين استان ادامه يابد.
وي گفت: وزش باد به نسبت شديد به ويژه در نوار شرقي و بخش هايي از نيمه جنوبي استان خراسان رضوي همراه با گرد و خاك براي روزهاي آتي پيش بيني مي شود.
قايني پور بيشينه دماي امروز مشهد را 10 درجه سلسيوس پيش بيني كرد و افزود: بيشينه دماي ديروز اين شهر 20 درجه سلسيوس بود.
وي اظهار كرد: كمينه و بيشينه دماي مشهد در روز پنجشنبه هفته جاري به ترتيب صفر و 14 درجه سلسيوس پيش بيني شده است.
وي با بيان اينكه سردي هوا در خراسان رضوي تا روزهاي مياني هفته آتي ادامه دارد، گفت: بيشترين كاهش دما طي اين مدت در روزهاي جمعه و شنبه آينده رخ خواهد داد به طوريكه كمينه دما در صبح شنبه به هشت درجه زير صفر مي رسد.
به گفته وي قوچان با دماي صفر و تربت جام با دماي 24 درجه سلسيوس به ترتيب سردترين و گرمترين شهر هاي خراسان رضوي در 24 ساعت گذشته بوده اند.
بيشترين شدت وزش باد طي اين مدت در شهرستان فريمان با سرعت 50 كيلومتر در ساعت گزارش شده است.
3027 / 6053 خبرنگار: مريم انجيدني ** انتشار دهنده: محمد حسين علي مقدم