۲۵ آذر ۱۳۹۵، ۱۶:۲۰
کد خبر: 82348277
T T
۰ نفر
امام جمعه كرمانشاه: همه بايد از اسلام ناب محمدي (ص) پاسداري كنيم

كرمانشاه- ايرنا- نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه با تاكيد بر اين كه همه بايد از اسلام ناب محمدي(ص) صيانت و پاسداري كنيم گفت: رسالت ائمه جمعه، روحانيون، طلاب و مدرسان در اين راستا و معرفي اسلام راستين و بيداري مردم بسيار خطير و مهم است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله مصطفي علما روز پنجشنبه در جشن بزرگ ميلاد پيامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفي (ص) كه در مسجد جامع شهر روانسر برگزار است افزود: بايد اسلام ناب محمدي(ص) را براي مردم تفسير و معنا كنيم و برگزاري اين جلسات و همايش ها گامي مهم و اثر گذاري در راستاي شناساندن و معرفي دين مبين اسلام است.
وي تصريح كرد: اسلام قدرتي دارد كه به شرق و غرب سيلي زد و بايد اين قدرت اسلام را به رخ مستكبران دنيا بكشيم.
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه كرمانشاه اضافه كرد: امروز اسلام در دنيا مي درخشد و اقتدار خود را نشان مي دهد.
آيت الله علما ادامه داد: امام راحل (ره) فقط با كلمه اسلام به ميدان آمد و با دست خالي چنين انقلابي را پايه ريزي كرد.
وي اظهار كرد: قدرت اسلام باعث پيروزي انقلاب اسلامي و ماندگاري سوريه شد و ما با دارا بودن اين مهم توانستيم هشت سال در مقابل دنيا دفاع كنيم.
نماينده ولي فقيه در استان در ادامه گفت: گروه هاي تكفيري مانند النصره، داعش و وهابيت با نام اسلام جنايت مي كنند كه حفظ بصيرت و هوشياري و وحدت و برادري در اين رسالت بسيار مهم است.
امام جمعه كرمانشاه با بيان اين كه رسول خدا(ص)، قرآن و نماز بهترين سرمايه هاي مسلمانان هستند از جوانان و نوجوانان ايران اسلامي خواست در برابر توطئه هاي دشمنان بايد آگاهي و بصيرت لازم را داشته باشند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعيت در 60 كيلومتري شمال غربي كرمانشاه قرار دارد.
8066/7455 خبرنگار: يوسف فتاحي ** انتشار دهنده: سيد سعيد حسيني
۰ نفر