۲۸ آذر ۱۳۹۵، ۹:۵۰
کد خبر: 82350397
T T
۰ نفر
كشف 1500 ليتر سوخت قاچاق در خوي و بيش از 225 هزار نخ سيگار در شوط

اروميه- ايرنا- يكهزار و 500 ليتر سوخت قاچاق در شهرستان خوي و 225 هزار و 800 نخ سيگار خارجي قاچاق در شهرستان شوط كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي خوي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي مواد سوختي را در اين شهرستان دپو كرده است، موضوع در دستور كار پليس دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز قرار گرفت.
سرهنگ اسفنديار احمدي اضافه كرد: ماموران با بررسي دقيق موفق شدند تا محل دپوي سوخت قاچاق را شناسايي كرده و پس از كسب مجوز قضايي، محل مورد نظر را بازرسي و اين ميزان سوخت قاچاق از نوع نفت سفيد را كشف و ضبط كنند.
به گفته وي در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان شوط نيز گفت: با وصول خبري مبني بر دپوي سيگارهاي خارجي قاچاق در اين شهرستان، ماموران در اسرع وقت وارد عمل شدند و پس از شناسايي محل دپو و كسب مجوز قضايي، محل مورد نظر را بازرسي كردند.
سرهنگ ايوب فكري افزود: ماموران در اين بازرسي موفق شدند مقدار 225 هزار و 800 نخ سيگار خارجي در مارك هاي مختلف را كشف و ضبط كردند.
وي با اشاره به اينكه كارشناسان ارزش ريالي كالاي كشف شده را بيش از 700 ميليون ريال اعلام كردند، گفت: در اين رابطه نيز يك نفر متهم دستگير و پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل شد.
6009/ 3072 ** خبرنگار: يوسف رحيمي ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي