۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶
کد خبر: 82358446
T T
۰ نفر

سقوط سه كوهنورد در همدان

۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۶
کد خبر: 82358446
سقوط سه كوهنورد در همدان

همدان - ایرنا - مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر همدان گفت: سه كوهنور ظهر روز جمعه هنگام عزیمت به قله 'قزل ارسلان' همدان سقوط كرده و دچار جراحت شدند.

مقصود شعبانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار كرد: ساعت 13:35 روز گذشته یكی از شهروندان با تماس با سامانه 112 سقوط سه كوهنورد از قله قزل ارسلان را گزارش داد.
وی اضافه كرد: با توجه به اطلاعات داده شده در مورد مصدومان وضع جسمی تنها یكی از آنها بسیار وخیم بوده به این منظور یك تیم عملیاتی با بالگرد به محل حادثه اعزام شدند.
وی اظهار كرد: بالگرد تیم های امدادی را تا نزدیك محل حادثه جابجا كرده و مركز كنترل هلال احمر نیز 2 تیم آماده پشتیبان خود را به همراه 2 خودرو كمك دار سبك و یك دستگاه آمبولانس اعزام می نماید.
مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: ساعت 20 روز جمعه سه تیم جمعیت هلال احمر به محل حادثه رسیده و اقدامات لازم را برای تثبیت و انتقال مصدوم انجام داده و در كمترین زمان برای انتقال مصدوم اقدام و حركت می كنند.
شعبانی اضافه كرد: پس از سه ساعت تلاش ، تیم های هلال احمر مصدوم را به پایه كوه رسانده و توسط آمبولانس جمعیت وی را به بیمارستان بعثت همدان منتقل می كند.
7526/6993
خبرنگار: علیرضا جهانگیری**انتشار دهنده: اكبر بهاروند
۰ نفر