۴ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۲
کد خبر: 82358467
T T
۰ نفر
گزارش ايرنا از يك روستا سبب كمك 270 ميليون ريالي نيكوكاران شد

ياسوج- ايرنا- پس از انتشار گزارش‌هاي خبري خبرگزاري ايرنا از مناطق محروم آجم و رودسمه ديشموك در شهرستان كهگيلويه از توابع استان كهگيلويه و بويراحمد نيكوكاران 270 ميليون ريال به اين مناطق كمك كردند.

خبرگزاري ايرنا در ماه هاي گذشته در راستاي اجراي طرح كاروان‌هاي سلامت جمعيت هلال احمر كهگيلويه در مناطق محروم، گزارش‌هايي با عنوان «آجم، سرزمين محروم و فراموش شده» و «رود سمه؛ روستايي كه كودكانش غذايي براي خوردن پيدا نمي‌كنند» منتشر كرد كه بازتاب گسترده اي در سطح جامعه و رسانه‌ها داشته است.
در پي انتشار اين گزارش‌ ها مسئولان استاني به همراه نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي از اين مناطق بازديد و مشكلات آنها را از نزديك بررسي كردند.
نيكوكاران در همين راستا با برقراري تماس با كميته امداد شهرستان كهگيلويه آمادگي خود براي كمك به مردم منطقه آجم و رودسمه ديشموك را اعلام كردند.
مدير كميته امداد امام خميني(ره) كهگيلويه در اين رابطه به خبرنگار ايرنا گفت: بعد از انتشار گزارش‌هاي منطقه آجم و رودسمه ديشموك بر روي خروجي خبرگزاري ايرنا نيكوكاران براي كمك به مردم اين مناطق اعلام آمادگي كردند.
امرالله فروزنده گفت: در اين راستا نيكوكاران 270 ميليون ريال در 2 مرحله براي خريد سبد غذايي و تهيه پوشاك اين روستاها به كميته امداد پرداخت كردند.
وي بيان كرد: كميته امداد به همراه مسئولان استاني و شهرستاني در بازديد از اين مناطق سبد غذايي و بسته‌هاي كامل پوشاك را در بين روستائيان توزيع كرد.
فروزنده عنوان كرد: با حمايت خيران كمك به مردم مناطق محروم شهرستان به صورت مستمر در طول سال ادامه خواهد داشت.
روستاي 45 خانواري رودسمه در فاصله 9 كيلومتري ديشموك مركز بخش ديشموك از توابع شهرستان كهگيلويه در استان كهگيلويه و بويراحمد قرار دارد.
منطقه محروم و سخت گذر آجم با بيش از 67 خانوار در 45 كيلومتري ديشموك و 180 كيلومتري دهدشت مركز شهرستان كهگيلويه قرار دارد.
دهدشت مركز شهرستان كهگيلويه در فاصله حدود260 كيلومتري ياسوج مركز استان كهگيلويه وبويراحمد واقع شده است.
خبرنگار: حسين خدمتي ** انتشار دهنده:حسينعلي راشكي
7531/6110 /8005
۰ نفر