۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۲۲
کد خبر: 82364556
T T
۰ نفر
كشف 300 هزار عدد مواد محترقه درشهرستان اسلامشهر/ پليس مانع از تكرار حادثه انفجار سال قبل شد

تهران - ايرنا - جانشين فرمانده انتظامي غرب استان تهران از كشف 300هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق در شهرستان اسلامشهر خبر داد.

به گزارش ايرنا، سرهنگ افضل گلزاري روز چهارشنبه با اعلام اين خبر، گفت: با به دست آمدن اخبار و اطلاعاتي مبني بر اين كه فردي در شهرستان اسلامشهر اقدام به دپوي كالاي هاي قاچاق مي كند، بررسي موضوع در دستور كار پليس شهرستان اسلامشهر قرار گرفت.
وي افزود: ماموران انتظامي با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات گسترده موفق به شناسائي محل دپوي كالاي هاي قاچاق در شهرك 'چهاردانگه' اسلامشهر شدند.
گلزاري با بيان اين كه ماموران پس از انجام تعقيب و مراقبت هاي شبانه روزي با هماهنگي قضائي از محل بازرسي كردند، افزود: ماموران انتظامي در بازرسي از محل، تعداد 12 كيسه البسه زنانه و مردانه ، 20 كيسه روسري زنانه ، چهار كيسه پارچه پرده اي با برچسب هاي مختلف و بيش از 300 هزار مواد محترقه به ارزش 2 ميليارد و 150 ميليون ريال كشف كردند.
جانشين فرماندهي انتظامي غرب استان تهران در پايان با اشاره به اينكه در اين عمليات يك نفر متهم دستگير و محل انبار پلمب شد، خاطرنشان كرد: متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شد.
زمستان سال گذشته انفجار يك انبار مواد محترقه در اسلامشهر منجر به كشته شدن هفت نفر شده بود كه با كشف ديروز پليس، از تكرار اين حادثه جلوگيري شد.
*براي اطلاع از اخبار متنوع انتشار يافته در شبانه روز با كانال ايرنا استان تهران در تلگرام به نشاني IRNATEHRAN@ همراه شويد
خبرنگار: اكبركريمي - انتشاردهنده: محمد آجورلو
تهرام/1109/7250//1348
۰ نفر