۱۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۰
کد خبر: 82375190
T T
۰ نفر
اعمال محدوديت هاي ترافيكي /كندوان فردا يك طرفه است

ساري – ايرنا - مركز مديريت راه هاي استان مازندران محدوديت هاي ترافيكي در محورهاي مواصلاتي اين استان را براي پايان هفته جاري اعلام و گزارش داد از ساعت 15تا 23 فردا جمعه تردد انواع وسايل نقليه سواري از مسير كرج به مرزن آباد ممنوع است .

براساس گزارش اين مركز ،تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه 17 دي ماه از مسير مرزن آباد به كرج يك طرفه است .
در ادامه اين گزارش ادامه است تردد انواع موتور سيكلت از ساعت 12 روز گذشته چهارشنبه تا 6 صبح شنبه 18 دي در محورهاي كرج - چالوس ، هراز ، فيروزكوه به تهران و بالعكس ممنوع است .
تردد انواع وسايل نقليه سنگين به استثناي خودروهاي تريلي كاميون و كاميونت ها حاملين سوخت و مواد فاسد شدني از محور كرج به چالوس و بالعكس ممنوع است.
**محورهاي هراز و سوادكوه
تردد كليه تريلي ها در محور هراز ممنوع است و تردد كاميون و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 8 تا 22 روزهاي چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه ممنوع است .
تردد تريلي ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني در محور فيروزكوه از ساعت 12 تا 22 روز جمعه از تهران به سمت قائمشهر و بالعكس ممنوع است .
مديريت راه هاي استان مازندران همچنين وضعيت ترافيكي محورهاي هراز از مسير جنوب به شمال از منطقه پلور تا گزنك را نيمه سنگين اعلام كرد .
همچنين ترافيك در مسير كندوان ، كياسر و سوادكوه روان و عادي است .
كندوان ، هراز و فيروزه كوه سه جاده اصلي مازندران است كه اين استان را به پايتخت و مناطق غربي كشور وصل مي كند.
اين سه محور شلوغ ترين جاده هاي مازندران در روزهاي منتهي به تعطيلات اخر هفته است.
خبرنگار: فاطمه قنبري قاديكلايي ** انتشاردهنده:سيد محسن حسن نيا
2096/1899