۲۱ دی ۱۳۹۵، ۹:۴۳
کد خبر: 82381401
T T
۰ نفر

شهادت جوان فلسطینی در شمال كرانه باختری

۲۱ دی ۱۳۹۵، ۹:۴۳
کد خبر: 82381401
شهادت جوان فلسطینی در شمال كرانه باختری

تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه شنبه) با یورش به منازل فلسطینیان در ارودگاه 'الفارعه' در شمال كرانه باختری یك جوان فلسطینی را در منزلش به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم، شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز با یورش به اردوگاه 'الفارعه' در شمال كرانه باختری به منازل فلسطینیان از جمله منزل 'الصالحی' وی را به ضرب گلوله در برابر چشم پدرش اعدام و به شهادت رساندند.
براساس این گزارش، این شهید سال گذشته پس از سه سال اسارت در زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده بود.
طبق این گزارش همچنین در اثر یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به ارودگاه الفارعه درگیری های شدیدی بین این نظامیان و جوانان فلسطینی این اردوگاه در گرفت كه با خروج نظامیان این رژیم از اردوگاه پایان یافت و نظامیان رژیم اشغالگر قدس سه جوان این اردوگاه را بازداشت كردند.
در تازه ترین عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی علیه نظامیان اشغالگر صهیونیستی یك جوان فلسطینی روز یكشنبه در حالی كه سوار بر كامیون بود، به منظور انجام عملیات شهادت طلبانه با انحراف كامیون خود شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرك «ارمون هنتسیف» در اراضی كوه «المكبر» واقع در قدس اشغالی زیر گرفت كه در این عملیات 6 نظامی رژیم صهیونیستی كشته و 18 نفر دیگر زخمی شدند.
شهروندان فلسطینی به منظور مقابله با یورش های مكرر شهرك نشینان صهیونیست به «مسجد الاقصی» به شیوه های مختلف سعی می كنند مانع اقدام های تخریبی صهیونیست ها شوند.
خاورم**9366**1275
مترجم:صغری رحیمی*انتشار دهنده: مجید جعفری
۰ نفر