۲۲ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۰۴
کد خبر: 82382598
T T
۰ نفر
ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر پهپادهای حماس

تهران- ایرنا- یك پایگاه وابسته به رژیم صهیونیستی گزارش داد كه پهپادهای جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به راحتی از سپر هوایی این رژیم در نوار غزه عبور می كند و آنها قادر به مقابله با این هواپیماهای كوچك نیستند.

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم و به نقل از پایگاه اینترنیتی 'اسرائیل دیفنس'، حماس اخیرا قدرت دفاعی ارتش اسراییل (رژیم صهیونیستی) را در برابر هواپیماهای كوچك بدون سرنشین در منطقه سپر هوایی این رژیم، در نوار غزه آزمایش كرده است.
این پایگاه همچنین گزارش داد كه در ماه گذشته میلادی حماس با موفقیت پهپادهایی را به سمت یكی از مجتمع های مسكونی این رژیم در مجاورت نوار غزه ارسال كرده كه پدافند ضد هوایی رژیم صهیونیستی یكی از این پهپادها را شناسایی كرد، اما نتوانست آن را كنترل نموده یا منهدم نماید.
براساس این گزارش، حماس یكشنبه گذشته نیز یك پهپاد را به منطقه پوشش ضد هوایی رژیم صهیونیستی در نزدیكی نوار غزه ارسال كرد كه نیروهای ارتش این رژیم از متوقف سازی آن ناتوان بوده و این پهپاد پس از عملیات خود به داخل نوار غزه بازگشت.
رژیم صهیونیستی بسیار نگران است كه این پهپادها كه قادر به عبور از پوشش ضد هوایی این رژیم هستند، حماس آنها را به عنوان هواپیماهای انتحاری تبدیل كند.
پایگاه صهیونیستی 'اسرائیل دیفنس' همچنین افزود: باتوجه به این موضوع باید منطقه مجتمع های اطراف نوار غزه به پدافند ضد هوایی مجهز شود و این رژیم از منظومه 'RF' برای مقابله با این پهپادهای شناسایی و هجومی حماس استفاده كند.
خاورم**9366**1275
مترجم:صغری رحیمی*انتشار دهنده: مجید جعفری
۰ نفر