۲۶ دی ۱۳۹۵، ۰:۲۹
کد خبر: 82387013
T T
۰ نفر
محكوميت 14 قاچاقچي به پرداخت جريمه نقدي در آستارا

آستارا - ايرنا - رئيس اداره تعزيرات حكومتي آستارا از محكوميت 14 قاچاقچي كالا به پرداخت جريمه نقدي در اين شهرستان خبر داد.

محمد احمدي مقدم روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: در آذرماه امسال 14 فقره پرونده مربوط به قاچاق كالا و ارز در شعبه رسيدگي به قاچاق كالا و ارز تعزيرات حكومتي آستارا تشكيل و مورد بررسي قرار گرفت.
وي با اشاره به اينكه در اين راستا قاچاقچيان يا صاحبان پرونده ها به پرداخت 305 ميليون و 537 هزار ريال جريمه محكوم شدند، افزود: مبدا بيشتر كالاهاي قاچاق، استان هاي شمال غرب كشور و كالاها شامل لوازم آرايشي و بهداشتي، پوشاك، سيگار و لوازم صنعتي است و در هنگام حمل در مبادي ورودي شهرستان آستارا كشف و ضبط شده است.
وي ادامه داد: همچنين در آذر ماه در حوزه كالا و خدمات با نظارت و بازرسي بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف آستارا، 103 فقره پرونده تخلف صنفي بررسي و متخلفان به پرداخت جريمه محكوم شدند.
وي گرانفروشي، درج نشدن قيمت، كم فروشي و صدور نشدن فاكتور را از تخلفات بازاريان آستارا در آذر ماه سال جاري اعلام و اظهار كرد: متخلفان به پرداخت 479 ميليون و 274 هزار و 742 ريال جريمه محكوم شدند.
احمدي مقدم با اشاره به محكوميت 11 فقره پرونده مربوط به تخلفات بهداشتي در مدت مذكور در آستارا، خاطر نشان كرد: متخلفان اين حوزه به ميزان 32 ميليون ريال جريمه محكوم شدند.
شهرستان آستارا در منتهي اليه غرب استان گيلان و در همسايگي جمهوري آذربايجان واقع شده است.
خبرنگار: يوسف هدايتي ** انتشار : نصراله ابراهيمي
7105 / 7124/6070