علیرضا اكبری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از 2 مرحله ارسال مرسوله های برگشتی پستی به آدرس گیرنده، در صورت نبودن فرد تحویل گیرنده یا آدرس ناقص و اشتباه، اداره پست به گیرنده اخطار می دهد تا برای تحویل مرسوله خود از پست اقدام كند.
وی ادامه داد: مرسوله های پستی پس از برگشت به مدت یك هفته در باجه معطله اداره پست نگهداری می شود.
مدیركل پست استان كرمان گفت: ارسال كنندگان محوله های پستی مانده در باجه معطله می توانند با شماره 193 تماس گرفته و آدرس جدیدی برای دریافت مرسوله به این اداره كل ارائه كنند كه البته اعلام آدرس جدید برای مشتریان هزینه در بر دارد.
وی افزود: همچنین دریافت هر هزینه ای، توسط پست برای تحویل كارت خودرو، قانونی نیست و مردم می توانند در صورت پرداخت هزینه در این راستا مراتب را به واحد بازرسی این اداره كل گزارش كنند.
طی روزهای گذشته شكایاتی مبنی بر امحای مرسوله های پستی توسط اداره پست و دریافت وجه نقدی برای ارسال كارت خودرو گزارش شده بود كه مدیركل پست استان كرمان در این مصاحبه به این شایعات پایان داد.
خبرنگار: حامد سالاری ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7420/3029
كرمان - ایرنا - مدیركل پست استان كرمان با بیان اینكه برخی مرسوله های پستی پس از ارسال به آدرس فرستنده به دلیل مشكلاتی، برگشت می خورد گفت: مرسوله های برگشتی به پست نزد این اداره كل به صورت امانت باقی می ماند و امحا نمی شود.