۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۵۴
کد خبر: 82398430
T T
۰ نفر
عاملان نزاع و تيراندازي در كرمانشاه دستگير شدند

كرمانشاه- ايرنا- فرمانده انتظامي شهرستان كرمانشاه از دستگيري 13 نفر ازعاملان نزاع و تيراندازي در سطح شهر كرمانشاه خبر داد و گفت: انگيزه تيراندازي و نزاع متهمان، عموماً جنبه شخصي و خانوادگي داشته است.

به گزارش ايرنا، پايگاه خبري پليس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ 'رضا شيرزادي' اعلام كرد: به دنبال وقوع تعدادي نزاع و تيراندازي در برخي از محلات شهر كرمانشاه كه باعث برهم زدن نظم و آسايش عمومي شهروندان شده بود، با توجه به اهميت موضوع، دستگيري متهمان متواري در دستور كار انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: به تمامي يگان هاي تحت امر ماموريت داده شد كه در مدت 48 ساعت عاملان تيراندازي هاي اخير را دستگير و به مراجع قضايي تحويل دهند كه در اين راستا گروه هاي ويژه اي از كلانتري ها، پليس هاي تخصصي، يگان فوريت هاي پليسي 110 و چند اكيپ كار آزموده از پليس يگان امداد وارد عمل شده و در مدت كوتاهي با استفاده از اطلاعات مردمي و شيوه هاي خاص پليسي سرنخ هايي از متهمان بدست آمد.
اين مقام انتظامي تصريح كرد: ظرف 48 ساعت گشت ويژه فوريت هاي پليسي 110 موفق شد يكي از متهمان را حين نزاع و تيراندازي دستگير كند، همچنين كلانتري 19 طاقبستان نيز با تلاش و كار شبانه روزي چهار نفر از متهمان و عاملان تيراندازي را در حوزه مربوطه دستگير كرد.
سرهنگ شيرزادي گفت: در ادامه روند دستگيري ها، پاسگاه قره سو شش نفر، كلانتري 12- 22 بهمن و 24 الهيه نيز هر كدام يك نفر از متهمان و عاملان تيراندازي هاي اخير را شناسايي و در يك عمليات ضربتي دستگير كردند.
وي خاطرنشان ساخت: متهمان دستگير شده داراي ميانگين سني 29 سال و بعضاً سابقه دار هستند كه برابر بازجويي هاي به عمل آمده، انگيزه تيراندازي و نزاع متهمان، عموماً جنبه شخصي و خانوادگي داشته است.
فرمانده انتظامي كرمانشاه با اشاره به اينكه، در اين زمينه پرونده اي تشكيل و متهمان نيز براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند، عنوان كرد: رسالت ناجا پيشگيري از جرم و برقراري نظم و امنيت پايدار است كه در اين راستا پليس اين شهرستان با تمام توان با هرگونه هنجارشكني و ناامني در سطح شهر برخورد قاطع مي كند.
7445/8066 انتشاردهنده:علي مولوي