۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۵۷
کد خبر: 82398795
T T
۰ نفر

آتش نشانی بجنورد خودروی نردبان دار ندارد

۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۵۷
کد خبر: 82398795
آتش نشانی بجنورد خودروی نردبان دار ندارد

بجنورد- ایرنا- معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بجنورد گفت: پیگیری های هشت ساله این سازمان برای خرید خودروی نردبان دار هنوز به نتیجه نرسیده است.

علی یكدل دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خرید خودروی نردبان دار از هشت سال گذشته در دست پیگیری بوده و در این مدت مكاتبات زیادی انجام شده اما هنوز محقق نشده است.
وی افزود: در 18 ماه گذشته قرار شد تا تعدادی خودرو نردبان دار در سطح كشور خریداری و یك دستگاه نیز به شهر بجنورد اختصاص داده شود اما، این موضوع در وزارت كشور مسكوت ماند.
یكدل گفت: درخواست ها برای خرید خودروی نردبان دار 32 متری برای آتش نشانی بجنورد به وزارت كشور منعكس شد اما این خودرو خریداری نشد.
وی با بیان اینكه وجود خودرو نردبان دار یكی از ضروریات برای مدیریت بحران و حادثه در شهر بجنورد است گفت: مركز استان هنوز حتی یك دستگاه خودرو نردبان ندارد و با توجه به افزایش بلندمرتبه سازی ها و ساخت و سازهای عمودی نیاز است تا این خودرو هر چه زودتر خریداری شود.
یكدل گفت: اعتبار مورد نیاز برای خرید خودرو نردبان دار 50 میلیارد ریال است كه البته تامین این میزان اعتبار از توان شهرداری خارج است.
معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بجنورد تصریح كرد: بر این اساس انتظار می رود استانداری نیز در این باره مساعدت های لازم را داشته باشد.
در شهر 200 هزار نفری بجنورد، پنج ایستگاه آتش نشانی، خدمات رسانی به شهروندان را بر عهده دارند.
6042 انتشاردهنده: سیدحسین قدسی