۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۲۸
کد خبر: 82403315
T T
۰ نفر

تجليل از عملكرد ستاد اقامه نماز جمعه دزفول

۷ بهمن ۱۳۹۵، ۲۳:۲۸
کد خبر: 82403315
تجليل از عملكرد ستاد اقامه نماز جمعه دزفول

دزفول - ايرنا - رئيس ستادهاي نماز جمعه كشور گفت:فعاليت ستاد اقامه نماز جمعه دزفول مطلوب و ايده آل است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام و المسلمين محمود سياح روز پنجشنبه در نشست ستاد نمازجمعه دزفول افزود:نماز جمعه پايگاه مردمي حكومت است .
وي افزود:فعاليت هاي ستادنمازجمعه دزفول بسيار پربار و ايده آل است به همين دليل سال گذشته بعنوان ستاد نمونه در كشور معرفي شد.
وي ضمن تقدير از فعاليت هاي انجام شده در دزفول گفت:كار اصلي ستادها برگزاري نمازجمعه است و ستاد مركزي وظيفه ساماندهي ستادها را برعهده دارد تا ارتباط نزديكتري باهم داشته باشند.
حجت الاسلام سياح گفت:ستاد نماز جمعه دزفول از كليه اقشار فرهنگي،انقلابي،جوان و پيشكسوت تشكيل شده كه از اين بابت يك ستاد نمونه است.
عليرضا علم مسوول ستادهاي نماز جمعه استان خوزستان نيز در اين نشست گفت:برگزاري فعاليت هاي ميداني،مشاوره مذهبي، مسابقات قراني،مهد آدينه و پزشك جمعه از جمله فعاليت هاي ارزنده ستاد نماز جمعه دزفول است كه باعث شده به ستادي الگو تبديل شود.
حجت الاسلام سيدمحمدعلي قاضي امام جمعه دزفول نيز گفت: شهرستان 500 هزار نفري دزفول دومين جمعيت را در استان خوزستان دارد كه با تقديم 2 هزار و 600 شهيد توانسته با استقامت در برابر دشمنان كارنامه موفقي در دفاع مقدس ارائه نمايد.
وي با اشاره به اصابت 176 موشك،400 حمله هوايي و 2 هزار و 500 گلوله در جنگ تحميلي به دزفول گفت:نماز جمعه دزفول با شورو جمعيت فراوان برگزار مي شود و ستادي با حضور كليه اقشار جامعه دارد.
در اين نشست گزارشي از عملكرد ستادنمازجمعه دزفول ارائه شد.
7278/6068
خبرنگار:رقيه كردي انتشار:محمدعلي فريدپناه