۱۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۳۰
کد خبر: 82411083
T T
۰ نفر
راهبردهاي رسانه در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تدوين مي‌ شود

تهران - ايرنا - سرپرست دبيرخانه شوراي عالي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت از تدوين راهبردهاي رسانه و فضاي مجازي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا از بنيادشهيد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمين محمدحسن كاوياني راد اين مطلب را در نخستين نشست كميته رسانه و تبليغات فرهنگ ايثار و شهادت كه با تاكيد بر اهميت فضاي مجازي در محل دبيرخانه شوراي عالي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت برگزار شد،‌ بيان كرد.
وي در اين نشست با اشاره به ماموريت ‌هاي اين شورا ادامه داد: رسانه مهمترين بستر انتقال فرهنگ ايثار و شهادت است.
كاوياني با اشاره به اينكه با رسانه ‌اي كردن اتفاقات، قابليت انتقال محتواي آن به آيندگان فراهم مي ‌شود، تصريح كرد: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت بدون استفاده از ابزار رسانه ممكن نيست.
سرپرست دبيرخانه شوراي عالي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت افزود: كميته رسانه موقعيت مناسبي است كه بايد با مشاركت دستگاه‌ها، پيوست رسانه و راهبردهاي رسانه و فضاي مجازي در ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تدوين شود.
نخستين جلسه كميته رسانه فرهنگ ايثار و شهادت با حضور مسئولان سازمان بسيج رسانه، روابط عمومي بنياد حفظ آثار و ارزش‌هاي دفاع مقدس، روابط عمومي بنياد شهيد و امور ايثارگران، مركز رسانه‌ هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، مركز دانش‌ پژوهان و تشكل‌ هاي شاهد و ايثارگر و دبيرخانه شوراي عالي ترويج و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت در محل دبيرخانه شوراي عالي برگزار شد.
بيان ظرفيت‌ها و اقدامات صورت پذيرفته توسط اعضا و تعيين اولويت ‌هاي اصلي كميته رسانه از جمله دستور كار جلسه كميته رسانه و تبليغات فرهنگ ايثار و شهادت بود.
تدوين راهبردهاي رسانه و فضاي مجازي، پيوست رسانه، شاخص ‌هاي ارزيابي كيفي فضاي رسانه و تهيه رصد نامه فضاي اطلاع‌رساني داخلي و بين‌الملل در حوزه ايثار و فداكاري از جمله مباحث مطرح‌شده در اين جلسه بود و اعضا نظرات خود را در خصوص آن بيان كردند.
اجتمام**7268** 1569
تنظيم كننده: مهناز بيرانوند ** انتشار:علي حبيبي
*آگاهي از آخرين اخبار اجتماعي و حوادث ايران و جهان در كانال تلگرام گروه اجتماعي ايرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej
۰ نفر