۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳
کد خبر: 82421454
T T
۰ نفر
بيش از يك ميليون عدد مواد محترقه در مياندوآب كشف شد

اروميه- ايرنا- فرمانده انتظامي آذربايجان غربي گفت: بيش از يك ميليون عدد مواد محترقه به ارزش پنج ميليارد ريال در شهرستان مياندوآب در جنوب اين استان كشف و ضبط شد.

سردار سرتيب دوم پاسدار ناصر اصلاني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران پاسگاه بكتاش مياندوآب در پي تماس تلفني با مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر اينكه يك دستگاه خودرو پرايد در محور مياندوآب - چهار برج واژگون شده است، در محل حادثه حاضر شدند و در بازرسي از اين خودرو مقدار يك ميليون و 204 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق را كشف كردند.
وي با اشاره به اينكه اين پرايد به علت نداشتن توانايي راننده در كنترل خودرو واژگون شده است، افزود: راننده و سرنشين مجروح اين خودرو به كمك عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شدند.
وي با اشاره به اينكه هر 2 متهم در بيمارستان بستري و حال مساعدي دارند، ادامه داد: آئين چهارشنبه سوري نزديك است و به هموطنان توصيه مي شود تا به هيجاني كه حسرت در كمين آن است، نزديك نشوند.
به گزارش ايرنا و بر اساس اعلام فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در روزهاي اخير امسال 27 شبكه قاچاق كالا در اين استان شناسايي و متلاشي شده است؛ در اين مدت 2 هزار و 651 عمليات منجر به كشف انواع كالاهاي قاچاق انجام شده كه 17 درصد بيشتر از مدت مشابه سال قبل است.
6009/ 3072 ** خبرنگار: يوسف رحيمي ** انتشار دهنده: عليرضا فولادي