۶ اسفند ۱۳۹۵، ۲۳:۱۶
کد خبر: 82443124
T T
۰ نفر
فعال سیاسی: آداب رقابت اسلامی رعایت و از جوسازی پرهیز شود

كرمان - ایرنا - فعال سیاسی و معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری كرمان گفت: گروه های سیاسی باید آداب و ادب رقابت اسلامی را رعایت كنند و با جوسازی های غیر منصفانه فضای كشور را آلوده نكنند.

جواد كمالی شامگاه جمعه با حضور در غرفه ایرنا در سومین نمایشگاه، مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان كرمان افزود: ما در كشور اسلامی و انقلابی زندگی می كنیم و مدعی بستر سازی ظهور امام زمان (عج) هستیم لذا باید تمامی رفتارهایمان مطابق با اسلام باشد و رقابت های كفرآمیز غربی در كشور ایران جواب نمی دهد.
وی با اشاره به انتخابات 96 و اینكه عملا كارهای اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها كلید خورده است اظهار كرد: انتخابات آینده یك انتخابات بسیار فشرده و با رقابت بسیار سنگین، سخت و همچنین با حضور جانانه ملت رقم خواهد خورد.
معاون سابق سیاسی و امنیتی استانداری كرمان گفت: در این انتخابات هر جناح و جریانی كه به اتحاد و اجماع درستی دست یابد، پیروز خواهد بود.

**نمایشگاه مطبوعات محلی برای حضور نخبگان و اهالی فرهنگ است
كمالی همچنین گفت: نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری محلی برای حضور نخبگان و اهالی علم و فرهنگ و خرد است.
وی افزود: باید به كیفیت نمایشگاه مطبوعات توجه كرد چرا كه این نمایشگاه با نمایشگاه های عرضه كالا متفاوت است و مخاطبان آن بیشتر نخبگان و اهل دانش و بصیرت هستند.
وی با بیان اینكه روزانه تمامی خبرگزاری ها و سایت های خبری استان كرمان را رصد می كنم خاطرنشان كرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی كارهای خوبی در بحث كیفیت بخشی به مطالب خود انجام داده است و امیدواریم كه این حركت تداوم داشته باشد.
كمالی با اشاره به اینكه ایرنا متعلق به عموم مردم ایران است گفت: از نام این خبرگزاری مشخص است كه ایرنا یك رسانه ملی و فراجناحی است.
وی افزود: انتطار می رود كه خبرنگاران ایرنا به صورت ملی قلم بزنند و با اقدام و عمل همراه با مردم حركت كنند.
سومین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان كرمان كه روز چهارشنبه چهارم اسفند در سالن ورزشی برق منطقه ای كرمان گشایش یافت تا هشتم اسفند ادامه دارد.
این نمایشگاه در 2 نوبت ساعت 9 تا 12 و 16 تا 20 برای بازدید عموم مردم و علاقه مندان دایر است.
خبرنگار: كمیل بهشتیان ** انتشار دهنده: رسول محمدحسنی
7429/3028