۸ اسفند ۱۳۹۵، ۸:۴۵
کد خبر: 82444419
T T
۰ نفر
پرداخت تسهیلات 100 میلیون ریالی به 390 هزار واحد مسكن مهر از هفته آینده

تهران- ایرنا- مدیر امور طرح و برنامه بانك مسكن گفت: بیش از 390 هزار واحد مسكن مهر در كشور برای تسریع در تكمیل پروژه های مسكن مهر از تسهیلات 100 میلیون ریالی اضافه شده بانك مسكن برخوردار می شوند؛ براین اساس ثبت قراردادها در دفاتر اسناد از هفته آینده آغاز می شود.

محمدحسن مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دستورالعمل افزایش تسهیلات مسكن مهر از 300 به 400 میلیون ریال به شعب بانك مسكن ابلاغ شده و اكنون بسیاری از واحدهای یاد شده به دفترخانه ها برای ثبت اسناد قراردادهای افزایش تسهیلات معرفی شده اند.
وی با بیان اینكه پرداخت تسهیلات افزایش 100 میلیون ریالی واحدهای مسكن مهر پس از ثبت قراردادهای مربوطه در دفاتر اسناد از هفته آینده آغاز می شود، گفت: پیش بینی می شود افزایش تسهیلات 300 به 400 میلیون ریال بانك مسكن، به بیش از 390 هزار واحد مسكن مهر در سراسر كشور پرداخت شود.
مدیر امورطرح و برنامه بانك مسكن اظهارداشت: در فرآیند پرداخت افزایش تسهیلات واحدهای مسكن مهر، تاكنون كارشناسان بانك مسكن ارزیابی های لازم را برای پرداخت 100 میلیارد ریالی تسهیلات اضافی را انجام داده اند تا واحدهای واجد شرایط برای ثبت قراردادهای خود به دفترخانه ها ثبت اسناد معرفی شوند.
به گزارش ایرنا، به منظور تسریع اتمام پروژه های مسكن مهر نیمه تمام در سراسر كشور، شورای پول و اعتبار د رجلسه دیماه امسال خود با افزایش سقف فردی تسهیلات مسكن مهر از 300 میلیون به 400 میلیون ریال، مشروط به عدم استفاده از منابع جدید بانك مركزی و با تشخیص و تایید بانك عامل، موافقت كرد.
به دنبال آن بانك مسكن با صدور دستورالعملی به شعب، فرآیند پرداخت افزایش 100 میلیون ریالی تسهیلات مسكن مهر را ابلاغ كرد تا واحدهای نیمه تمام مسكن مهر بتوانند با دریافت این تسهیلات از بانك مسكن روند تكمیل و تحویل آن را به متقاضیان با سرعت بیشتری انجام شود.
اقتصام**1108** 2023** خبرنگار: ایرج منصوری ** انتشار: لطیف نكوئی

آگاهی از آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در كانال اقتصادی ایرنا در تلگرام:
IRNAeco@
https://t.me/irnaeco
۰ نفر