۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸
کد خبر: 82447256
T T
۰ نفر

پیكر مطهر هفت شهید گمنام وارد شهركرد شد

۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۳۸
کد خبر: 82447256
پیكر مطهر هفت شهید گمنام وارد شهركرد شد

شهركرد- ایرنا- پیكر پاك و مطهر هفت شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس روز سه شنبه از طریق فرودگاه بین المللی شهركرد وارد این شهر شد.

به گزارش ایرنا، پیكر پاك و مطهر این شهدای گمنام كه در مناطق عملیاتی مختلف به شهادت رسیده اند، پس از ادای احترام با پرواز تهران - شهركرد وارد مركز این شهر شدند و مورد استقبال مردم شهید پرور استان قرار گرفتند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، استاندار و جمعی از مسئولان اداری و نظامی استانی در بدو ورود به شهدای گمنام ادای احترام كردند.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمهیدات لازم برای تشییع پیكر مطهر شهدای گمنام روز چهارشنبه در این استان فراهم شده است.
قاسم سلیمانی دشتكی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یكی از اهداف دفن شهدای گمنام در مناطق مختلف كشور محسوب می شود.
مدیركل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری نیز گفت: این شهدا در مناطق مختلف عملیاتی در طول هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.
سرهنگ پاسدار عباس عباسی تصریح كرد: پیكر 2 تن از شهدای گمنام در شهر گندمان، 2 تن در شهر فرادنبه شهرستان بروجن، 2 تن در شهر دستنا شهرستان كیار و پیكر مطهر یك تن از شهدای گمنام نیز در دانشكده فنی پسران شهركرد خاكسپاری می شود.
وی افزود: تشییع عمومی این شهیدان روز چهارشنبه یازدهم اسفند امسال از میدان انقلاب شهركرد تا میدان امامزادگان 2 معصوم (س) این شهر انجام و نماز بر پیكر پاك آن ها اقامه می شود.
عباسی اظهار كرد: پیكر پاك این شهیدان پس از تشییع و اقامه نماز به شهرهای مورد نظر منتقل و خاكسپاری می شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس 2 هزار و 400 شهید گلگون كفن را تقدیم انقلاب اسلامی ایران كرده است.
تاكنون پیكر 109شهید گمنام در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری به خاك سپرده شده است.
خبرنگار: محمود رئیسی**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهكردی
2097/6021
۰ نفر